20 echo weken gehad vandaag! Wat een mooie dag!

Goed dat jullie toch de nieuwsgierigheid hebben kunne bedwingen Janne. Wij wilde deze keer juist wel weten wat het werd, wisten we de eerste keer ook niet. Het heeft allebei wel iets vind ik.

Wij doen geen echo's meer (behalve die van 35 weken bij de VK). Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde van mijn geld. Over een paar maanden mogen we zoveel naar ons kindje kijken als we willen. Soms kan ik niet meer wachten hoor. Heb er weer zo'n zin in!

Je hebt inderdaad lekker veel gekocht Janne van Senne. Wij zijn vorige week ook nog bij de babydump geweest (in Eindhoven) maar heb me kunnen beheersen. Vind het wel jammer dat je nu niet meer al die uitzetspullen kan kopen (omdat het de 2e is).

Groetjes!

Hallo allemaal,

leuk om al die verhalen over de babydump te lezen..heb daar mijn baby kamer besteld, hele goede service als er iets mis mocht gaan komen ze de kamer weer ophalen en hoef je niets te betalen!! als het elders goedkoper is krijg je het artikel voor de goedkope prijs, babydump is volgens mij ook het goedkoopste!!

Groetjes Nada

Hoi Janne van Senne,

Wat heerlijk die aankopen! En het zijn allemaal nuttige spullen, dus dat maakt het misschien minder schuldgevoel! ahhahah
Bij ons in de buurt is er geen babydump, dichtsbijzijnde is inderdaad Roosendaal, maar we gaan naar die van Eindhoven, omdat daar een vriend van ons woont die mij stiekem nog een gratig echo gaat geven en dan combineren we dat met de babydump, waar we zover ik weet alleen nog een maxicosi nodig hebben. Verder zijn we een heel eind rond, maar waarschijnlijk krijg ik nog zat ideeen als ik daar rondloop! Je hoort nog wel wat mijn aankoopjes worden! haha!

Groetjes Janne van Krukel!

Gefeliciteerd dat alles er goed uitziet! Toch altijd een beetje spannend. En mooi he, om even te kijken.

babyshoppen is oh zo heerlijk. Bij ons is het ons derde kindje, en we hebben een zoontje en een dochtertje, dus wij hebben alles al. Maar toch. Het blijft lekker om door die babyspulletjes te neuzen. Wij mogen binnenkort wel shoppen om de kamer voor de ouste 2 op te knappen: die gaan bij elkaar slapen.

@ Janne van Krukel,

Leuk nog stiekum zo een echo, ben jaloers!! :)
Ja als je er rondloopt zie je van alles ja! De kans dat je veel leuke nieuwe spulletjes ziet is groot!
Laat maar weten wat je hebt gescoord!

@ Swiepie, dat is ook erg leuk shoppen voor de oudste twee! Ben benieuwd, heb je al een idee wat je gaat doen met het kamertje?

Liefs

Terug
Bovenaan