20 jaar en kinderwens, verstandig ?

hoi meid

hier nog een jonge moeder ben nu 24 word in aug 25 en heb een zoontje van 2 en bezig voor nummer 2 en ik had ook heel graag 21 geweest toen ik moeder werd maar toen had ik geen relatie dus das wat lastig hihi maar nu getrouwd met de liefste man ter wereld en een schat van een zoon en geniet nog steeds van het jong moeder zijn.

Ik zou inderdaad ook nog even wachten met temperaturen, ovulatie testen.
80 % van de stellen is na 1 jaar zwanger.
Van de ovirige 20 % - daarvan is de helft binnen 2 jaar zwanger.
Gun jullie het eerste half jaar tot een jaar nog een stukje onbezorgdheid, spontaniteit.
hoe meer je ermee bezig bent, hoe minder spontaan en gezellig het wordt.
Qua vruchtbaarheid heb je ook je leeftijd mee.
Een kinderwens is niet te plannen en dat kan een hoop machteloze gevoelens met zich mee brengen. Je bent net begonnen tot een jaar proberen is heel normaal. Denk vooral niet te snel dat er iets mis is. Geniet en ontspan en denk positief. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, maar is ook belangrijker dan je soms denkt.

hoi,

jong wat is jong!?
heb je een relatie, inkomen(of van de man voldoende voor 2/3 pers.),een woning..
opleiding, kan je altijd nog doen, of je doet het tegelijk!
jouw keuze.
ik wilde graag al toen ik 18 was, ondanks dat ik alles op een rij had, vond ik het toen te 'eng'/ ;spannend'
was bang dat we het financieel niet te halen was ed.
achteraf onnodig die angsten,24 kwam onze eerste.

ik zou zeggen doen, maar realiseer je wel dat het 24/7 is.
dus ook wanneer je ziek en hoofdpijn heb, je kind moet verzorgd worden..

je zei dat je eisprong rond de 23ste zou komen, meestal reken je ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.
je menstruatie reken je mee.
je hebt sites(volgens mij ook op deze die je ovulatie kan uitrekenen)
uiteraard is het een gemiddelde..

succes en zoals de andere al zeggen, doe rustig aan ,je bent jong, dus nog super vruchtbaar, je hoeft het eerste half jaar nog geen toeters en bellen uit de kast te halen om zwanger te worden.

en het gevoel van niet zwanger kunnen worden herken ik wel,maar toch bleek ik na 1 jaar spontaan zwanger te worden.
inmiddels zijn we toe aan een derde.
ik ben 33 jaar.

ik wens iedereen een zwangerschap toe!
succes

Terug
Bovenaan