20-jarige -> wil zwanger worden

hoi hoi!

ik ben zelf ook bijna 20 en wil ook heel graag kinderen! mijn vriend en ik zijn 1,5 jaar bij elkaar en we wonen al bijna 1 jaar samen! ik was de gene die altijd kinderen wilde maar heb het nooit aan hem opgedrongen en nu kwam hij erzelf mee dat hij kinderen wilde!
leeftijd doet er niet zo heel veel toe, als je je kinderen maar een stabiele en veilige omgeving kan geven

succes met alles!

liefs

Heee,

Ik ben 20 jaar en heb een hele lieve vriend van 23 jaar! We zijn al bijna 1,5 jaar samen en ik wou ook al vanaf kleins af aan heel vroeg kinderen. Ik heb het er ook al heel vaak met mijn vriend over gehad en hij wil ook heel graag een kindje, alleen ik woon nog thuis en we zijn wel opzoek naar een huis maar dat is nog best lastig! We willen er binnenkort wel aan gaan beginnen (om het zo even te zeggen) alleen ben ikbang wat mensen gaan zeggen, want als ik het er met vriendinnen over heb hoor ik vaak negatieven reacties van je bent nog veel te jong, en je hebt nooit geen vrije tijd meer en je kan nooit meer uit met vriendinnen, maar dat maakt mij echt helemaal niets uit ik weet 1000% zeker dat dit is wat ik wil. 

Groetjesss?

Terug
Bovenaan