20 weken ech niet goed / vruchtwaterpunctie uitslag vandaag gehad

Hoi Talke,

Ik wist niet precies wat 9 was (dacht dat ik ze ongeveer allemaal kende). Als het niet met het leven verenigbaar is (lekkere ziekenhuisterm he) dan heb je inderdaad geen keus. Afschuwelijk maar waar. Je wil niet nog 20 weken met een kind rondlopen in je buik wat geen eerlijke kans op leven heeft maar aan de andere kant wil je het helemaal niet kwijt. Wat een hel! Heb er geen andere woorden voor.
Als ik wat voor je kan doen dan hoor ik het graag. Ik ben per msn bereikbaar via inge12474@hotmail.com
Ik zal aan je denken maandag. Dan krijg je toch de uitslag???

Liseau4,
Bedankt voor je enorm lieve reactie! Wat geweldig dat nr. 4 onderweg is!!!!!! Het is je gegunt!

X ing

Hoi Talke...

ik had ook een reactie gegeven op het stukje dat je op mij had gereageerd.

Ik begrijp je ook heel goed, net zoals veel mensen hier op het forum...

Ik kan je van alles aanraden en zeggen doe dit of doe dat...maar helaas is het een verdriet waar jezelf doorheen moet en ik zou ik er graag voor je  willen zijn om je te steunen....

Toch zou ik je een tip mee willen geven....laat de bevalling rustig over je heenkomen en vooral GENIET van elk moment dat je hebt met je kindje als het geboren is.....de korte tijd is zo kostbaar en zal je zo helpen met je verdriet een plaatsje te geven...
verder maak aub foto's.....het klinkt misschien eng....maar je kan ze altijd wegdoen of wegstoppen maar besef heel erg goed dat je ze nooit overnieuw kan maken....
ook de hand- en voetafdrukjes die ze in het ziekenhuis maken zijn meer dan de moeite waard....

Wij hebben zelfs vandaag een foto op linnen van 40x40cm thuis ontvangen, die wij in de kamer gaan hangen....onze Ninthe* is en blijft onze grote trots en ze hoort er echt bij.

Verder heb ik veel aan de chatsite www.verloren-vlinders.nl   dit is een chatsite voor mensen die tijdens of vlak na de zwangerschap een kindje zijn verloren.

Ook heb ik een website voor Ninthe* gemaakt www.sitevanninthe.vlindersite.nl   dat helpt mij heel erg om het verdriet een plaatsje te geven...je kan er een dagboek op bijhouden....foto's plaatsen, gedichten etc etc....je kan er zelf 1 maken op www.vlindersite.nl

verder kan je me bereiken als je wil op mijn msn-adres dat is randy.l.uchjenbroers@hotmail.com

Heel veel sterkte toegewenst....en een hele dikke knuffel Randy en een vlinderkusje van Ninthe*

soms valt er een klein engeltje op aarde
zo schitterend, zo zuiver en zo klein
soms valt er een klein engeltje op aarde
wat prachtig dat dit engeltje even bij ons kon zijn

Terug
Bovenaan