20 weken echo gehad, een afwijking geconstateerd.

hoi bij ons was het ook zo 2 bloedvaten in de navel streng wij waren ook geschrokken maar na de volgende echo die heel uitgebreid was waren we gerust. alles was goed. het komt inderdaad vaker voor. groetjes adrie (nog 4 weken)

Hoi mamavanHuub,

Ik hoor hier niet meer thuis ben al 4 maanden geleden bevallen van een zoontje.
Ik was hier wat aan het lezen en ik moest hier even reageren.
Ik had namelijk ook hetzelfe als jou en had hierdoor een angstige zwangerschap.
Onderzoek na onderzoek bleek dat alles wel goed was met mijn kleine, maar je leeft dan in zo'n onzekerheid van zal het goed komen of niet. Na de geboorte moesten we met 3 dagen een echo laten maken en het was allemaal goed. De hoofdstuk is nu afgesloten.
Je moet gewoon niet zoveel aan denken, ook al is het moeilijk. De kans op een afwijking is bij ieder zwangerschap mogelijk met 2 of 3 vaten. Alleen bij 3 vaten is het wat groter, maar als ze dat weten houden ze wel goed in de gaten hoor. Ik heb een paar extra echos gehad. Gelukkig is bij mij alles goed gekomen!
Nogmaals geniet van je zwangerschap en probeer niet al te veel te denken.
Groetjes,
Niro

quote: drentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 13:17:37'));

Mamma van Huub.

hoe zijn de onderzoeken gegaan??

ik wil geen aagje spelen hoor,maar ben wel heel erg benieuwd hoe het gegaan is.

en dan vooral omdat mn 2de het ook had.

Hallo allemaal,

Wat een lieve reacties!!
Vandaag hebben we nog een echo gehad en ze kunnen  gelukkig geen afwijkingen zien.
Dus alles is goed.  
Het was een hele opluchting.
Ik hoeft nu niet meer terug naar het ZH of de Vk moet over een tijdje willen dat ik nog een x op controle ga.
Eigenlijk allemaal goed nieuws dus.
Ook al lees je hier dat het allemaal goed kan komen, je bent toch wel ongerust dat het bijjezelf  ook anders  kan zijn.  

Ik werk zelf met verst. gehandicapte mensen dus  weet ik ook wat er mis kan gaan.  
Maar nu kan ik weer genieten van ons kindje.

Liefs mamavanHuub

Wat een goed nieuws, kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn.
Nu lekker gaan genieten meid!!!!

Miriam (36+2)

He wat heerlijk voor je !!!! Geniet er maar lekker van !

gr mama vna MD

Terug
Bovenaan