20 weken echo gehad en even voorstellen

Hoi,

Ik ben Elise en ik ben 28 jaar. Ik ben al moeder van een hele lieve dochter van 2, ze heet Chelsey. Ik ben 11 April uitgerekend van onze tweede kindje.

Gisteren hebben we onze 20 weken echo gehad en wat blijft dat bijzonder! Alles zag er goed uit, heerlijk!! En we wilde graag weten wat we zouden krijgen, weer een dochter of een zoon...en we krijgen een ZOON! Ik vind het nog steeds een gek idee, ik ben zo gewend aan mijn meid. Ik had eerlijk gezegd wel een beetje een voorgevoel en vind het natuurlijk super leuk!! (al was nog een meid ook fantastisch geweest hoor).
We hebben alleen nog wel wat werk te verzetten, we zijn met de zolder bezig voor Chelsey en nu moeten we haar kamer ook echt onder handen nemen. Maar ook leuk natuurlijk, weer echt wat nieuws bedenken!

Groetjes Elise mv Chelsey en ?

hallo,

Wat mooi zeg dat alles goed was!
En wat leuk dan je nu na een dochter een zoon krijgt!!

Ik heb morgen de 20 wkn echo ben echt zo zenuwachtig,hoop echt dat alles goed is!

Ik ben trouwens 12 april uitgerekend dus we zitten aardig dicht bij elkaar!

liefs,
Alin

Hallo luitjes,

Even voorstellen ben van gister begonnen aan het form.
Ik ben 32j en in verwachting van ons 1 kindje erg spannend!
Wij zijn uitgerekend op 9 april 2009 dus ik lig iets voor maar niet veel haha...

Morgen hebben we de 20 weken echo en ben zo benieuwd erna, voel het kindje goed en zijn zeker nieuwschierig wat het wordt maar allerbelangrijkste is dat het gezond is met alles erop en eraan.

Hopelijk spreken mekaar snel gr...

Hee, gezellig dat er vandaag wat meer 'leven in de brouwerij' komt op het april-forum!
Het was hier zoooo saai!
Ik heb de 20-weken echo vorige week gehad, en alles was gelukkig goed.
Het is echt heel bijzonder om je kindje zo goed te zien!
We wilden het geslacht nog niet weten, dus dat blijft nog even spannend.
Ik ben trouwens 3 april uiterekend, maar omdat het waarschijnlijk weer een groot kindje wordt is de kans groot dat ik eerder ingeleid wordt.

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2008 15:05:14'));

Hee, gezellig dat er vandaag wat meer 'leven in de brouwerij' komt op het april-forum!
Het was hier zoooo saai!
Ik heb de 20-weken echo vorige week gehad, en alles was gelukkig goed.
Het is echt heel bijzonder om je kindje zo goed te zien!
We wilden het geslacht nog niet weten, dus dat blijft nog even spannend.
Ik ben trouwens 3 april uiterekend, maar omdat het waarschijnlijk weer een groot kindje wordt is de kans groot dat ik eerder ingeleid wordt.

Hoi Teddy,

Hopelijk wordt er wat meer gepraat als ik dat zo verder lees.
Ik verheug me op morge ben al om 10:00u aan de beurt spannend.
Ik lees dat je 6 dagen eerder uitgerekent bent is dit ook jullie eerste kindje?

Gr

Hai Kim,
Ik was ook erg zenuwachtig hoor! Maar toen ik er lag was het gelijk over.
Ik ben zwanger van de vierde, ik heb 3 meisjes, dus is het extra spannend wat het nu zal zijn. Een jongentje zou leuk zijn, maar meiden zijn ook hartstikke leuk! We zouden met allebei even blij zijn!
Succes morgen, gelukkig ben je al vroeg aan de beurt (ik moest pas 19.00 uur....)

Hi lotgenoten ;)

Wij hebben feestweek: gisteren werd ons meisje 1 jaar, vandaag weer een positief bezoekje gehad aan de vk en morgen de 20 weken echo.
OM 8.45 uur zijn we al aan de beurt. Ben echt zo benieuwd wie in mij zulke drukte maakt. Gezien mijn extreme stemmingswisselingen, ga ik er maar van uit dat er veel mannelijke hormonen in mij zitten (ik hoop echt ontzettend op een jongetje).
Voor iedereen wiens 20 wkn echo nog moet komen: veel plezier en geluk.

Voor de rest natuurlijk ook nog 20 mooie weken toegewenst.

Groetjes, Dee (voor wie een 2e dochter natuurlijk ook een mooi cadeautje zal zijn)
uitgerekend: 12 april 2009 trouwens.

Terug
Bovenaan