20 weken echo gehad en even voorstellen

Hey,

Leuk wat een reacties allemaal!!
En we liggen allemaal dichtbij elkaar.
Veel plezier met jullie echo en laat even weten hoe het was!

Ik zit nog steeds op een blauwe wolk, hihi.

Groetjes Elise

Nou, vanmorgen de echo gehad en alles was goed hoor!
Was wel een zeer beweeglijk kindje, dus de meting duurde erg lang (vond ik niet erg trouwens, ook al drukte de echoscopiste zeer hard op mijn buik).
Alle metingen zaten precies rond de 20 weken, dus we liggen goed op schema.

Fijn zeg. Toch best een opluchting, ook al geeft het natuurlijk geen garanties.
Nu de laatste helft uitdienen.

Succes allemaal! (en blijf schrijven he?)

Groetjes, Dee

PS We weten nu wat het gaat worden, maar ik zeg nog even niets!

Dee,

Wouw, super dat alles goed was! Wat een wonder eigenlijk he! Dat besefte ik toen ook zo, dat elk dingetje goed is!
Ook gewoon leuk om je kindje zo te zien he! Konden ze het geslacht goed zien? En jij ook? k' Ben benieuwd hoor!

Hoi Meiden.

Ik heb vanmiddag dus de echo gehad,en alles was goed!!
We willen niet weten wat het word,ook al heb ik wel even stiekem gekeken,kon helaas niets zien..
De echoscopiste trouwens ook niet want het kindje was erg druk aan het bewegen en aan het draaien..
Ze drukte bij mij ook erg hard op mijn buik wat soms ook niet zo prettig aanvoelde,maar ja het is voor een goed doel!!
We hebben 6 mooie foto's meegekregen,echt zo leuk om te zien!

Het is een hele opluchting!!

Liefs,
Alin

Hoi teddy en de rest,

We hebben gisteren de 20 weken echo gehad en ben vandaag al weer  21w gaat snel.
Alles zag er goed uit geen afwijkingen gelukkig.
De baby ligt goed op schema en weten natuurlijk wel  wat het wordt verassing,het was leuk om het te zien en  groeit goed al  25 cm lang.  t

Maar mama had wel een ander voorgevoel begin eral goed aan te wennen.
Gezond en alles erop en eraan is het belangrijkst.

Teddy weten jullie al wat het wordt?

Gr kim tot mail

Hoi Kim,

Gelukkig dat alles goed was zeg!
Leuk om te zien he!
Leuk dat je weet wat het is, vertel je dit aan familie en vrienden?
Wij weten het niet (snik..) maar als we het wel zouden weten zou ik me dus echt verraden, dat weet ik zeker. En we zouden het echt niet leuk vinden als iemand anders het ook al wist.  Dus vandaar hebben we gezegt dat we het nog niet wilden weten, maar aan de ene kant heb ik daar wel een beetje spijt van. Toen ik, na mijn twee meiden, een HELE andere derde zwangerschap kreeg dacht ik echt dat het een jongetje zou zijn. Pas bij de bevalling bleek het ook een meisje, en hoewel ik natuurlijk dol en dolblij met haar was, was het toch ook een beetje raar. Toen dacht ik echt: "Had ik dat maar eerder geweten". Dus... naar alle waarschijnlijkheid krijg ik toch op het laatst een groeiecho en dan ga ik maar eens goed kijken, hihi....

Hoi, teddy

Ik ben blij dat ik het weet zodat ik me er toch goed op voorbereiden kan omdat het ons eerste kindje is en erna ook graag een 2e wil.Ik had nooit gedacht dat ik 2 kinderen zou willen ben zelf enige kind en heb daar nooit problemen mee gehad mijn man heeft nog een zusje.Hij wilt er dus 2 als alles natuurlijk toe laat.

Ik was snel inverwachting maar voor  dit kindje heb ik in april een miskraam gehad en in mei een curatage ondergaan net een week voor ons trouwen geholpen dus vrij heftig allemaal en zeker een dubbel gevoel met trouwen,het was toch een hele mooie dag voor ons allemaal.
Na ons huwelijk zijn we lekker op vak gegaan en dat heeft ons allebei goed gedaan met als verassing na dat we thuis waren en 1x men afgewacht hebben.Weer zwanger waren in de maand juli van ons 2 babytje.

We hebben erg geboft dat er geen maanden of jaren erover heen zijn gegaan het heeft zo moeten zijn maar ook weer een stukje angst  als het maar goed gaat en het gaat nu goed met de baby en dat is het belangrijkst.

We houden het geslacht dus voor ons 2 ik vindt het moeilijk vooral na mijn moeder toe om dat ze het goed heeft.
Ze heeft dit al van het begin gezegd dat het ..... wordt echt gek dat ze dat weet maar moet dit dus nog redelijk lang voor me houden maar dat lukt wel.
Het is een heel mooi kadoo  om oma en opa te worden.

Waarom doen ze bij jou later nog een groei echo? Hoe oud zijn jou meisjes?
Ik krijg ook later nog een echo ivm dat mijn placenta voor de baarmoeder ligt ik maak me daar niet druk over heeft nog tijd om te schuiven.

Nou, denk dat ik wel genoeg hebt verteld
tot snel

Terug
Bovenaan