20 weken echo gehad en het wordt een .....

A

Anoniem

Guest
                                                                       MEISJE!!

Gelukkig leek alles tot dusver in orde. Wat een opluchting. Ik vond het toch echt weer even heel spannend!

'k heb wel weer een laagliggende placenta, waardoor ik een grotere kans heb op bloedingen (heb ik bij David ook gehad). Verder dacht ze dat ik wat minder ver was, wat zou kunnen kloppen omdat ik altijd een vrij lange cyclus heb. Vind ik niet zo'n probleem, ligt de uitgerekende datum tenminste iets verder van schrikkeldag af.....

Een dochter, ik heb David vandaag in de buggy gezet en we zijn lekker gaan schoppen voor zijn zusje (en natuurlijk ook voor hem...) Geweldig om nu eens de roze afdelingen onveilig te mogen maken.

Liefs, Sascha.

gefeliciteerd alvast!
Geniet van je zwangerschap want voor je t weet loop je met zoon en dochter te shoppen ;)
groetjes

Gaaf hoor een jongen en een meisje! Inderdaad, lekker shoppen! Geniet ervan!

Groetjes van Cissy

leuk hoor

en shopse he tis toch makkelijker kopen als je weet wat het is

ik heb het zelf nooit geweten en vond het soms best lastig

groetjes saskia

leuk hoor

en shopse he tis toch makkelijker kopen als je weet wat het is

ik heb het zelf nooit geweten en vond het soms best lastig

groetjes saskia

Nou leuk hoor! Lekker aan de jurkjes en kanten broekjes!
Liefs Nelleke

O wat geweldig zeg. Na een zoon nu een dochter. Ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen, want na 2 jongens, bespeur ik bij het lezen van jouw bericht toch wel een ietsie pietsie klein beetje jaloezie. Oooo, wat zou ik ook (nog) graag een meisje willen! Ik ben bang dat het er niet meer van gaat komen. Geniet van het shoppen...

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.

Wat ontzettend leuk!!
Wat heerlijk om weer te kunnen gaan shoppen en al die voorpret,.. zucht..

Geniet maar lekker van je zwangerschap en het fantaseren over de kleine meid!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan