20 weken echo gehad en het wordt een .....

Gefeliciteerd met het meisje in je buik. wat grappig dat je het wilde weten, ik was ook zo nieuwsgierig maar heb tot de bevalling gewacht.

Leuk he meidenkleding scoren. Ik moet wel eens voor jongetjes wat halen maar wat een gedoe en wat is er weinig keus..... jaja verwend met shoppen voor twee meiden.

Geniet maar lekker van de voorpret.

Liefs Renske

Hey gefeliciteerd zeg....

wat me wel op valt is dat bijna iedereen en jonge en een meisje hebben straxxies hahaha geweldig zeg.....

nou geniet maar ff lekker van de voorpret want de weekjes zijn zow voorbij en heb je je meissie lekker in je armen

liefs denise

Nou meid, geniet er maar lekker van en ik zou zeggen leef je uit in de winkels!!!

groetjes pally

Oh meid, wat heerlijk!
Ik kan me zo voorstellen dat het nu wel errug leuk is om bij de meiden-kleertjes te gaan kijken. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel stiekem hoop ik dat ook ooit eens te doen. Al was het maar omdat die afdeling altijd veel groter is...snik!

En fijn dat alles op de echo goed leek. Spannend weer he?

Liefs Annet

hoi hoi

oh meid gefeliciteerd!!1
idd toch altijd weer spannend zo'n 20 weken echo...

enne het is idd errug leuk om voor een meisje te shoppen...

liefs tobi

Wat fijn dat alles goed is met de kleine! Inderdaad altijd spannend met zo'n echo. En wat heerlijk dat je een kleine meid erbij krijgt! Van harte gefeliciteerd! Het is inderdaad leuk shoppen voor een meisje! ( spreek uit ervaring, hahahaha)
Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes Hanneke

Wat leuk!! Een jongen en een meisje......... Ze noemen het een koningskoppel en dat is het ook (en echt niet alleen voor het shoppen bij de strikjes-en-lintjes-afdeling) weet ik inmiddels uit ervaring!

Lekker nog even genieten de komende maanden
Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan