20 Weken echo gehad: volgende week terugkomen.

Ook wij hebben vanmorgen onze 20 weken gehad. Helaas kon ze niet in het hartje kijken of alles goed was en de handjes en placenta kon ze ook niet goed zien. Omdat we graag willen weten wat het geslacht is heeft ze eventjes snel tussen de beentjes gekeken, maar nam voor de rest geen moeite. Het was al met al eigenlijk een onaangename ervaring. Ze legde ook helemaal niets uit. Volgende week vrijdag moeten we terugkomen om nogmaals het hartje te bekijken. Maar eigenlijk heb ik het nu wel een beetje gehad. Onze 1e echo viel namelijk ook vies tegen en stonden al heel snel weer buiten.

We weten nu dus nog niet of alles goed is met het kindje en wat het geslacht is.

Groetjes,
Nelly.

hè Nelly, wat vervelend voor je. Misschien overstappen naar een andere praktijk? Of was je in het ziekenhuis? Als jij je er niet lekker bij voelt is dat toch vervelend. Veel sterkte en hopelijk lezen we (mogen wij het weten...) volgende week of er een broertje of zusje op komst is.

Hoi Nelly,

Wat vervelend joh! Ben je in het zh geweest of doet de vk het zelf? Anders is een pret-echo bureau iets voor jullie? Wel klote dan die teleurstelling!

Met jou wel verder alles goed?

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 15,1 dagen zwanger

Hoi hoi,

Ik ben onder controle bij een vkpraktijk. De echo worden apart gemaakt door  een echoscopiste. Wel in hetzelfde gebouw als de vk. Ik kan dus niet zomaar overstappen, al zou ik dat wel willen.

Aanstaande vrijdag nog een poging wagen.

We willen in ieder geval nog wel een pretecho laten maken. Dat was bij Dean toen echt super. En daar namen ze de tijd voor je. Het is natuurlijk wel voor de leut, en niet medisch. Maar daar maak ik me geen zorgen om. Kindje beweegt prima en veel, hahaha.

Ik laat vrijdag wel weten hoe het was. En hopelijk weten we dan ook of Dean een broertje of zusje krijgt. We denken een broertje, maar we zullen het (hopelijk) wel zien.

Groetjes,
Nelly.

Meid,wat jammer zeg.
Inderdaad,klagen bij je vk kan zeker geen kwaad.
Wat een teleurstelling zeg!
Hopelijk is de volgende keer de echo een stuk leuker en geruststellender.
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan