20 Weken echo gehad: volgende week terugkomen.

Hoi hoi,

We zijn afgelopen vrijdag op herhaling geweest en de baby lag  hetzelfde als de vorige keer. Gelukkig kon ze ht nu wel goed bekijken en voor zover ze kon zien is alles in orde. Ook hebben we weer een poging gedaan om achter het geslacht te komen, maar dit keer lag de baby met het handje in het kruis, hahaha. Nu weten het dus nog niet. Vrijdag 13 juni hebben we een pretecho, dus hopelijk weten we het dan wel.

Groetjes,
Nelly.

Ik denk dat het een meisje wordt. Ze is nu al preuts! haha
Nee hoor, gekkigheid.
Ik hoop voor jullie dat het wel gaat lukken met de pretecho, en anders .... moeten jullie nog 4 maanden geduld hebben! Haha
Liefs Nelleke

Wat fijn dat het allemaal toch goed blijkt, je zit er toch maar mooi een week mee.

En wat het wordt?? Tja kan natuurlijk ook een voetballertje worden
Veel plezier bij de pretecho, dat vond ik ook zo'n geweldig moment! Lekker ontspannen kijken naar je kindje, zou het bij een 2e ook weer doen.

Liefs Nanda

PS. Wat is Dean toch een lekker mannetje, zag net zijn foto, heerlijk om verliefd op te worden, zal Tess eens langs sturen

Hehe, wat een eigenwijsje!!

Gelukkig weet je wel het belangrijkste: alles doet het naar behoren! Heb je nog even geduld nodig tot 13 juni en anders weet je in ieder geval in oktober zéker wat het wordt (flauw).

Groetjes
Susan

ps. en ik sluit me aan bij Nanda: wat een mooie foto van Dean, wat is hij groot (en zo eigenwijs) geworden opeens! Echt een heerlijk snoetje!

Potverdikke, heb je het nog niet kunnen zien?! Haha, eigenwijs ventje/meisje! Toch fijn dat je weet dat alles er goed uit zag.
Vrijdag de 13e, dan hebben wij ook een echo!!! Maar dan onze eerste, hehe. Vind het zo spannend...!  
Grtz, Esther.

Terug
Bovenaan