20 weken echo gehad, volgende week terugkomen

Ook wij hebben vanmorgen onze 20 weken gehad. Helaas kon ze niet in het hartje kijken of alles goed was en de handjes en placenta kon ze ook niet goed zien. Omdat we graag willen weten wat het geslacht is heeft ze eventjes snel tussen de beentjes gekeken, maar nam voor de rest geen moeite. Het was al met al eigenlijk een onaangename ervaring. Ze legde ook helemaal niets uit. Volgende week vrijdag moeten we terugkomen om nogmaals het hartje te bekijken. Maar eigenlijk heb ik het nu wel een beetje gehad. Onze 1e echo viel namelijk ook vies tegen en stonden al heel snel weer buiten.

We weten nu dus nog niet of alles goed is met het kindje en wat het geslacht is.

Groetjes,
Nelly.

Klinkt niet leuk en klinkt ook helemaal niet professioneel!!
Was de apparatuur kapot ofzo?

Kun je niet aan je verloskundige bureau vragen of je ergens anders de afspraak voor de 20 weken echo kunt maken?

Succes in ieder geval en je hebt vast volgende week een super echo!

Groetjes, Michele (20+5 van de 3e)

erg jammer voor je, het is toch iets waar je naar uit kijkt,hopelijk komt het volgende week allemaal goed en kun je er dubbel en dwars van genieten

liefs maggi

hoi hoi,

wat rot dat het zo'n nare ervaring was zeg, en wat onprofessioneel zeg.
ik hoop dat je de volgende keer met een beter gevoel naar huis kunt.
Laat je ook nog een pretecho maken, want dan kijken ze wel naar het geslacht als je dat wilt, en dan is alles heel ontspannen en leuk, anders blijf je misschien met een rotgevoel zitten.
succes volgende week.

xx natascha

Ik dacht even slecht nieuws.

Wel fijn dat ze volgende week weer gaan kijken. Misschien moet je vooraf even aangeven dat je het niet zo fijn vond gaan. Wie weet helpt het.
Ik hoop iig dat ze volgende week meer kunnen zien en dat het allemaal goed is!

Succes.

Groetjes Belle

Hé Nelly,

Ben je bij het ziekenhuis geweest waar je het over had? Ik vind daar de mensen op zich best OK, beter dan in het vorige ziekenhuis waar ik was (ik ben verhuisd). Rot dat ze nu zo vervelend deden! Ik vond mevrouw de Vries tot nu toe het fijnst, misschien een tip? Ze was heel lief bij onze eerste en tweede echo, nam ook goed de tijd en zo. We zijn vandaag bij het echobureau in V. geweest, vond ik ook heel prettig. Mijn kindje lag niet helemaal lekker, toen heb ik wat rondgelopen en heeft de mevrouw die het deed voorzichtig een beetje geduwd, en toen ging het beter. Die van ons is helemaal compleet gelukkig, ik hoop dat ze jou straks ook een compleet en levendig kindje kunnen laten zien!

Veel sterkte ermee, altijd vervelend als je afhankelijk bent van mensen die niet lekker meewerken.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

He bah, wat kan zo'n mooi moment dan verpest worden door een echoscopist die met het verkeerde been uit bed gestapt is. Zonde zeg!
Hopelijk treffen jullie het volgende keer beter!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan