20 weken echo gehad, volgende week terugkomen

Hoi Nelly

Wat vervelend zeg. Kun je niet naar een andere plaats voor de volgende echo?
Kan me voorstellen dat je het nu niet zo ziet zitten, zoals ze zich gedragen.  Erg onprofesioneel moet ik zeggen. Ik ben tot nu toe in het spaarneziekenhuis in Haarlem en in het Poortgebouw (Naast LUMC) in Leiden geweest en heb allebij de keren een hele leuke echoscopist getroffen.
Succes
Natalie

Hey!

wat ontzettend vervelend.
Dit is toch iets waar je als ouder enorm naar uit kijkt,
vind het ook niet proffesioneel.
ik zou het wel aangeven de volgende keer zodat je misschien een prettiger gevoel erbij hebt!
hoop voor je dat je een leuke echo hebt en dat alles goed is met jullie kleintje!

Liefs Jenny

nou ja zeg.
wat onprofessioneel.

tjonge, en het is juist net zo een belangrijke als de 12 weken echo.
bij 20 weken kijken ze naar idd het hartje, maag, blaas, handen , voeten, of het gehemelte mooi dicht is. etc....

jonge over terugkomen van een koude kermis gesproken zeg.
wat raar.

wij hadden zo een goede 1e 2e en 3de echo (ivm een 2ling/) maar alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

echt balen voor je. misschien kun je een neiuwe afspraak maken en vragen of je iemand ander kunt krijgen. daqt zou een optie kunnen zijn.

gr martina

heel veel sterkte hoor.

Hoi Nelly,

Wat akelig zeg! Jij bent toch ook gewoon in Goes bij de verloskundigenpraktijk voor de echo geweest?
Ik ben volgende week dinsdag (3/6) aan de beurt en bij de vorige echo zei die dame (ik ben haar naam vergeten) dat de 20 weken echo zo'n 20 minuten duurt en dat ze alles uitgebreid bekijken. Het was toen een uiterst vriendelijk mens, dus ik hoop dat ik die dan ook heb.
Ik hoop voor je dat ze vrijdag wel alles (en ook het geslacht) goed kunnen zien.

Groetjes,
Els 19wkn,4dgn

Dat is echt balen ! Die mensen moeten toch ook weten dat het voor jou speciaal is??!!! Ik ben toch wel benieuwd naar de reden dat ze het niet konden zien...?
Ik hoop dat ze je volgende week lekker in de watten leggen!!
Succes
Liefs
Astrid

Hoi hoi,

Ik ben onder controle bij een vkpraktijk in Goes (inderdaad hetzelfde als jij Els).

De 20 weken echo van de eerste duurde ongeveer een uur. Deze was toen in Steenbergen. Ze liet alles uitgebreid zien en vertelde precies wat ze zag. Het was echt een hele fijne ervaring.

De reden waarom ze niet in het hartje kon kijken (en de handjes en placenta zag ze niet) was omdat de baby met de rug tegen m'n buikwand lag. Hierdoor zag ze teveel schadus in het hartje en kon ze niet goed zien of alles goed aangesloten was. Aanstaande vrijdag gaan we hier nog maar een poging wagen.

We willen in ieder geval nog wel een pretecho laten maken. Dat was bij onze eerste  toen echt super. En daar namen ze de tijd voor je. Het is natuurlijk wel voor de leut, en niet medisch. Maar daar maak ik me geen zorgen om. Kindje beweegt prima en veel, hahaha.

Groetjes,
Nelly

Hallo, toen ik zwanger was van mijn zoontje ( nu 3 jaar), zijn wij oook zo onaardig geholpen. Wij hebben toen zelf nog een echo laten maken en dat was inderdaad een wereld van verschil. Alles werd goed bekeken (ook goed voor je eigen gemoedsrust) en ze was ontzettend aardig. Nu krijgen we de echo's via Star en ik kan niet anders zeggen dat ze daar ontzettend aardig zijn.
Het is toch elke keer een wonder om te zien en dan wil je niet een beetje afgesnauwd worden.

Hoi hoi,

We zijn afgelopen vrijdag op herhaling geweest en de baby lag  hetzelfde als de vorige keer. Gelukkig kon ze ht nu wel goed bekijken en voor zover ze kon zien is alles in orde. Ook hebben we weer een poging gedaan om achter het geslacht te komen, maar dit keer lag de baby met het handje in het kruis, hahaha. Nu weten het dus nog niet. Vrijdag 13 juni hebben we een pretecho, dus hopelijk weten we het dan wel.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan