20 weken echo gehad!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nou het is goed hoor! Mijn kleintje groeit goed en alle orgaantjes werken naar behoren!! joehoe......

Ik ben helemaal blij!!!!!!!!

De gyn gaf zelf aan dat ze wilde gaan kijken naar het geslacht, maar dat hebben wij geweigerd, want dat blijft een verrassing!!

Maar wij gaan op voor een goeie 2e helft!

gr mama van MD

JOEPIEIEIEIEIEIE!!!! Wat heerlijk voor jullie!!!

En leuk zo'n verassing, voor ons blijft het ook nog een geheimpje (al word er wel al druk gespeculeerd!!!)

Een fijne tweede helft toegewenst!

Liefs Nika

Super zeg! Gefeliciteerd en veel plezier met de 2e helft van je zwangerschap.

Ja, gelukkig nu is het officieel je bent in de tweede helft! Ik ben blij voor je dat alles goed is. Je zult wel op een super wolk zitten. Hoe lang heeft de echo geduurd?
En was het een structurele echo? Alles opgemeten? Natuurlijk fotootje meegekregen.

Hoe gaat het verder met je controles? wordt dat nu minder? Nu alles goed gaat mag je waarschijnlijk ook naar de VK? doe je dat of blijf je lekker zitten?

Toch  wel spannend niet te weten wat het wordt. Mijn man wil het gewoon heel graag weten, daarom heb ik ingestemd. Het is natuurlijk ook wel leuk, maar speculeren is nog leuker

Hele dikke kus
talke

Fijn joh dat alles goed is lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap!!

Wel stoer dat je het niet wil weten, ik zou het niet kunnen hoor. ik ben dan ook super nieuwsgierig wat het bij ons wordt, we hebben al 2 meiden. Ik heb vanmiddag ook weer een echo gehad maar onze uk wilde het nog niet laten zien.

x Daantje

Heel erg fijn dat alles goed is.
Nu is het dubbel genieten....

geniet ervan van je zwangerschap

lfs nice

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 16:34:14'));

Ja, gelukkig nu is het officieel je bent in de tweede helft! Ik ben blij voor je dat alles goed is. Je zult wel op een super wolk zitten. Hoe lang heeft de echo geduurd?
En was het een structurele echo? Alles opgemeten? Natuurlijk fotootje meegekregen.

Hoe gaat het verder met je controles? wordt dat nu minder? Nu alles goed gaat mag je waarschijnlijk ook naar de VK? doe je dat of blijf je lekker zitten?

Toch  wel spannend niet te weten wat het wordt. Mijn man wil het gewoon heel graag weten, daarom heb ik ingestemd. Het is natuurlijk ook wel leuk, maar speculeren is nog leuker

Hele dikke kus
talke

De echo was in totaal ongeveer 15 minuten. De gyn gaf ook al aan dat ze al heel veel heeft gezien in de afgelopen echo's (dat vertellen ze dus niet als ze ze zo bekijken.......) het wachten was vooral opdat ons kindje zijn/haar mondje open zou doen zodat ze kon zien of het kaakje dicht is. Uiteindelijk deed het dat niet, maar heeft ze het wel kunnen zien.

De controles worden nu minder. Ze vroeg wel wat ik wilde en toen vroeg ik wat regulier is. nou dat is pas over 4 weken weer.
Ik heb aangegeven dat ik dat ok vind. Ik voel mij goed en voel de baby heel goed. Daarnaast gaf zij aan dat de zwangerschap ook op papier goed gaat, mijn controles zijn goed en de baby groeit goed. Dus geen bezwaar om later te komen.
Dat wordt dus na onze vakantie pas en dus op 18 sept, over 5 weken dus.....dan ben ik alweer bijna 26 weken hhihihihhihihi

Ik mag wel naar de VK (mocht ik als ik wilde met 12 weken al), maar ik wil dat liever niet. Ik moet toch al in het ziekenhuis bevallen, dus dan zou ik nu vanm 21 weken tot 36 weken=dus voor 15 weken naar de VK en dat vind ik de moeite ook niet meer.
Dus ik blijf lekker daar.
Ik vond bij de eerste de VK wel prettig, omdat je dan veel vrijer bent om je klachtjes te bespreken en lekkere te keuvelen, want dat gebeurt niet in het ziekenhuis. MAar aangezien het onze tweede is, ben ik natuurlijk al redelijk bekend met wat er gebeurt als er dan nog wel iets is, vraag ik het gewoon aan de gyn.

Ja wij hebben dus bewust gekozen voor de verrassing. Vorig jaar wilde ik het wel weten en mijn man niet. Toen besloten we uiteindelijk het niet te doen, maar toen overleed de baby dus.....
En nu ben ik ook zover dat het mij oprecht niet meer uitmaakt wat het geslacht is. Ik ben zo blij dat alles goed gaat. Ik was wel zenuwachtig hoor, heb veel gedacht aan wat jij hebt meegemaakt vorig jaar.
Het is gewoon geen pretecho, het blijft medisch en er kan altijd iets uitkomen, daar hield ik dus wel rekening mee. Maar gelukkig onnodig, de baby doet het heel goed!

Ik ga nu echt vooruit kijken voor de baby! Wat een opluchting.

Hoe is het met jou, ben je al zenuwachtig? Of heb je er alle vertrouwen in???

Ik wens je zoveel sterkte morgen en leef met je mee!!!!! ik zal aan je denken, hoelaat moet je??

gr mama van MD en een dikke kus terug!

quote: daantje75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 18:36:51'));

Fijn joh dat alles goed is lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap!!

Wel stoer dat je het niet wil weten, ik zou het niet kunnen hoor. ik ben dan ook super nieuwsgierig wat het bij ons wordt, we hebben al 2 meiden. Ik heb vanmiddag ook weer een echo gehad maar onze uk wilde het nog niet laten zien.

x Daantje

Wat spannend als je het wel wil, maar de baby het niet wil laten zien!!! Krijg je nog een keer een herkansing??

gr mama van MD

Terug
Bovenaan