20 weken echo gehad!!!!!

Toch wel fijn dat ze van te voren zo veel hebben gezien dan is was nu de spanning een beetje minder.   Inderdaad is een 20-weken echo niet alleen maar lol als je dat een keer hebt meegemaakt dan denk je daar anders over.

Ondanks ik een heel goed gevoel hebben (mede omdat ze ook niet meer hebben gebeld) over de uitslag van vanmiddag (tussen 14.00uur en 15.00uur) zal ik toch blij zijn als de 20 weken echo geweest is. Ik zie daar als een berg tegenop. Gelukkig voel ik het kindje steeds meer. Eerst alleen in bed en nu als ik rustig in een stoel zit. Joepie

Ik kan het dan niet laten als ik hij / zij voel om te glimlachen, ik weet niet hoelang ik dat ga doen hoor, mensen gaan me gek vinden haha!

Ik blijf straks ook bij de gyn, inderdaad minder keuvelen over ditjes en datjes, maar dat is ook niet zo belangrijk.  

Nou maar eerst eens door deze dag door komen. Ik heb er alle vertrouwen in en ben ook erg rustig.

liefs
talke

Super gaaf voor jullie!!! Altijd weer een opluchting als alles goed is he?
Wij gaan vandaag over 2 weken pas,ik kan niet wachten!!!!!!!!!
Gefeliciteerd hoor!
grtz An

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 19:48:18'));

quote: daantje75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 18:36:51'));

Fijn joh dat alles goed is lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap!!

Wel stoer dat je het niet wil weten, ik zou het niet kunnen hoor. ik ben dan ook super nieuwsgierig wat het bij ons wordt, we hebben al 2 meiden. Ik heb vanmiddag ook weer een echo gehad maar onze uk wilde het nog niet laten zien.

x Daantje

Wat spannend als je het wel wil, maar de baby het niet wil laten zien!!! Krijg je nog een keer een herkansing??

gr mama van MD

Ja ik stan onder behandeling bij de gyn dus krijg iedere keer een echo dus volgende keer kijken we gewoon weer, toch vind ik het ook wel leuk dat ik het nog niet weetdan kunnen we lekker verder fantaseren.

ja leuk he! Ik hoor om mij heen ook steeds je krijgt een meid! Maar ik geloof dat niet, ik ben nu voor de 6e keer zwanger en dit is voor het tweede kind. Ik zeg dan ook altijd, jongens ik kan gewoon geen meiden maken......die lukken bij mij niet....

dus ik gok er op dat wij een jochie krijgen.

Ik weet het niet, maar dat is wat ik denk.....dus de verrassing zou groot zijn als het een meid blijkt te zijn.

gr mama van MD

hallo mama md
gelukkig zag alles er prima uit gefeliciteerd.
nog 20 weken en dan komt jullie verrassing dan eindelijk leuk dat jullie het niet weten wij waren te nieuwschierig erg he.
liefs cindy.

Hoi cindy,

Fijn dat je er weeer bent, leuke vakantie gehad???

Het gaat inderdaad erg goed en ik voel me ook goed. Dus op naar de eindstreep.

Hoever ben jij nu ook alweeR?

gr mama van MD

Terug
Bovenaan