20 weken echo gehad!

Hallo allemaal ,
hoe gaat het met jullie??

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad, op zich een super mooie echo het kindje zag er goed uit, een heel druk ventje maar alles zit er op en eraan.
Maar mijn vruchtwater was iets aan de vele kant dus net iets over de grens.
De mevrouw van de echo zei mij dat ik me er niet druk over hoef te maken maar dat ze wel even contact gaat opnemen met mijn vlos en dan krijg ik te horen of dat er een controle in het ziekenhuis gaat plaats vinden.

Nu zat ik op internet te googleen en zag dus wat voor verschijnselen er allemaal kunnen zijn een hele grote buik, nou die heb ik echt en ik ben het ook zat het is nu net of dat ik op het laatst was bij mijn zoon, veel pijn in mijn buik en vooral onder mijn rechter borst bij mijn ribben.

Nu ben ik benieuwd zijn hier meerdere meiden die ook teveel vruchtwater hebben gehad en heeft dit geleid tot een vroeggeboorte???

Ik maak me nog niet echt veel zorgen hoor maar ben gwoon heel benieuwd wat er me te wachten staat.
Groetjesss Dessie

Hoi meid,

fijn te horen dat verder alles goed is,
ik heb geen idee of ervaring met veel vruchtwater..
waar ik wel even nieuwsgierig naar ben is of je dan ook steeds kleine drupjes verliest? zoals urineverlies zeg maar? of heb je daar geen last van?

Succes meid en niet te druk maken he

Hoi Happy,
hoe is het met jouw?

Ik verlies geen druppels.(gelukkig)

Ik ben vandaag gebeld door de verloskundige en ze gaan vrijdag nog eens een echo doen en kijken dan verder zou eigelijk naar het ziekenhuis moeten maar die hadden niet zo snel plek.
Nou ik wacht het wel even af maak me nog niet zo druk maar ik heb wel veel klachten hoor heb ik nooit eerder gehad.
Eigelijk ben ik het nu al wat zat maar ja toen ik vandaag mijn ventje zag dacht ik je moet echt nog blijven zitten en flink groeien voordat ik je vast kan houden dus ik weet waarvoor ik het doe.
Groetjes ik hou je op de hoogte dessie

Dat is zeker waar, je weet waar je het allemaal voor doet!

Met mij is het goed,
jij bent toch ook 1 december uitgerekend?
(als ik me goed herinner van het Jonge Gezinnen-forum...)
Heb gelukkig niet zoveel klachten meer, behalve dan bijna elke dag hoofdpijn.. het is niet anders!

Dus vrijdag nog een echo tegoed?
Die heb je dan maar weer extra in de pocket!
Altijd ff leuk om een kijkje in je buik te nemen, toch!?

Nou hou ons maar op de hoogte,

Liefs

Ja ik ben ook 1 december uitgerekend, jij heb ook al een kindje toch, ben je toen ook eerder of juist later bevallen.
Ik ben van mijn eerste vier dagen te vroeg en van mijn tweede 12 dagen te vroeg dus denk dat het nu ook een november kindje word hoor!

Vind je het ook zoo saai hier geworden bahhh en je hoort andere over hyves maar ik heb geen hyves.
Ben vanochtend even mijn urine gaan laten controleren bij de huisarts en wat denk je een hele zware blaas ontsteking waar ik dus al een tijdje mee loop dat kan dus ook mijn klachten veroozaken.
Nou hopen dat de antibiotica snel aanslaat en hopen dat alles weer normaal is.
Blaas ontsteking kan nu zo anders voelen ik heb het eerder gehad maar dan brande het met plassen maar nu niet hoor heb meer last van steken in me onder buik en dus bij mijn ribben.
Nou morgen weer een echo ben benieuwd, ik laat het je weten.
Moet jij nog voor een echo? Ik heb trouwens ook veel last van hoofdpijn gehad maar gelukkig is dat stukke minder.
groetjesssss

fijn dat het verder allemaal goed was, heb verder geen idee hoe dat zit met teveel vruchtwater
jeetje en blaasonsteking hoepn dat de antibiotica snel goed werk verricht

succes met de echo

oooh oeps oke heb ik het verkeerd begrepen
spannend hoor, hoelaat moet je morgen, ik hoop voor jou vroeg in de ochtend anders zit je de hele dag te wachten
nogmaals sterkte

Terug
Bovenaan