20 weken echo gehad!

Hoi!!
laat je het ons weten hoe het gegaan is?

Nee ik heb nu geen echo meer helaas ;(
We hebben de 20wk echo gehad en ook al een pretecho.. dat vond ik best duur, dus om dat nu nog een tweede keer te doen.. hmmm
maar goed, de 9 maanden zijn nog niet om dus het kan best zijn dat ik van gedachten verander hoor!!!

Bij mijn eerste was ik .. jawel.. precies OP de uitgerekende datum bevallen!!!
hahah
dus dat zal ik niet zo gauw herhalen denk ik;)

Nou succes en tot horens!!!

Hoi Dessie,

Bij mij hadden ze ook veel vruchtwater gezien en was toen in 1 maand tijd ook 6 kilo aangekomen. Ze waren bij mij toen bang voor zwangerschap suiker. Ik ben hier een ochtend op getest en uiteindelijk was alles gewoon goed. Wel is mijn zoontje 3,5 week te vroeg geboren, maar verder wel helemaal gezond op de wereld gekomen.

Succes ermee!

Hoi hoi, nou ik had dus vrijdag de afspraak maar dat bleek allemaal niet goed te zijn gemaakt.
Ik moest dus echt niet bij het echo buro zijn maar ze gaan morgen utrecht bellen of ik in het ziekenhuis terecht kan.
Dus hou jullie op de hoogte!

En Rosa gelukkig dat alles goed is gegaan maar had jij dan ook vreselijk veel last van die 6kilo die je in een maand aankwam?
Want ik heb toch zo een moeite nu met mijn dikke buik ik ben kortademd en ik moet echt vijf stappen terug doen, terwijl ik beide andere zwangerschappen hier geen last van heb gehad ik stond zelfs op de dag van bevalling nog even me raampjes te lappen!!!
Groetjess dessie

Vervelend dat je moet wachten Dessie, Hopelijk kan je snel terecht.

Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik er last van had, is alweer 3 jaar geleden. Volgens mij niet, ik kwam toen gewoon bij verloskundige en die schrok van het verschil. Ik kreeg toen een extra echo, voor het geval het er 2 waren en toen kwam ze op het vruchtwater. Ik heb toen ook gewoon doorgewerkt etc.

Maar dit was bij mijn 1e, ik merk nu bij de 2e zwangerschap dat ik ook minder kan handelen. Je rust natuurlijk sowieso minder uit.

Maar ben je ook veel aangekomen nu dan?

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik dus de tweede echo gehad in het wkz utrecht, ik heb nog wel wat meer vruchtwater dan wat hoort maar mijn kindje ziet er goed uit en mankeert gelukkig niets aan.

Ben echt heel blij het was ook zo een mooie echo kreeg m zelfs even 3d te zien echt super super mooi.
Ze gaan de 25ste aug nog wel een keer een echo doen om voor de zekerheid te kijken maar ze vonden het allemaal heel goed eruitzien.
Dusss happy de peppy!!!!
@rosa ik ben nu rond de 5 en halve kilo aangekomen maar het is echt alleen maar in mijn dikke buik.

Groetjesss dessie

Terug
Bovenaan