20 weken echo gehad!

Lieve meiden,

Net weer thuis uit het ziekenhuis. De 20 weken echo gehad en alles is prima in orde met onze twins! :)
Het is idd een behoorlijk uitgebreide echo en alles zit erop en eraan! We zijn zooooo enorm trots op onze ukkies en ja....helemaal in love!

Daarna nog een gesprek gehad met de gyn over m'n zwangerschap en de risico's bij dit soort tweelingen. Toch fijn om het weer even duidelijk te horen. Ook wanneer ik echt moet stoppen met werken (tussen de 30-32 weken) en een stukje over de bevalling. Ik kan alleen op de natuurlijke manier bevallen als er tenminste 1 kindje met het hoofdje naar beneden ligt maar dat is voor latere zorg. Mijn bloeddruk nog gemeten (100/65) was ook prima.

Kortom: beter kan het op dit moment niet zijn maar we zijn pas uit de gevarenzone met zo'n 26 weken. De volgende echo is 28 Juli dus weer 16 dagen in de wacht.

Meiden, wens jullie een fijne dag!

Liefs Lynn (een super trotse twin mama :) )

Oh wat een goed nieuws! En natuurlijk ben je helemaal in love!

De bevalling is idd van latere zorg. Lekker genieten van deze mooie echo en het feit dat alles erop en eraan zit.

Succes met de vloer vanmiddag!

Wat een heerlijk nieuws Lynn!!!! Gefeliciteerd. Hoe lang duurde de echo ong? Hoor zoveel andere tijden.

Bevalling is idd voor latere zorg, maar wel fijn dat een natuurlijke manier van bevallen niet is uitgesloten.

Lekker genieten van je mannen en jullie super echo.

Liefs, x

Ps: succes vanmiddag.

Hey Lynn, wat een heerlijk gevoel he?! Alles goed en alles erop en eraan! Ik vond de 20 weken echo bij mijn dochtertje toen zo geweldig en indrukwekkend :).
Ben heel benieuwd hoe de bevalling zal gaan! Maar goed, dat komt dadelijk allemaal wel. Hoewel het natuurlijk helemaal niet verkeerd is om je daarop voor te bereiden. Mijn moeder heeft heel netjes tot week 38 volgemaakt en een hele soepele bevalling gehad met de tweeling! Ik hoop dat jij dat ook mag hebben :)

Geniet lekker van het goede nieuws!

XXX

@Pelegee: duurde iets langer dan een half uur maar ze hebben bij ons, bij de laatste echo ook al heel veel bekeken qua bloedsomloop etc.....
Ik las namelijk van een tweeling mama op het November forum dat ze bij haar per kindje een half uur nodig hadden of ingepland hadden dus ik denk ook dat het bij iedereen anders is.....

Ja, straks de vloer en dan is deel 1 van het project af en dan gaat project 'baby(s) kamer' van start! :)

Dank je wel :D
Spannend strakjes!! Wordt vast heel erg mooi. Ga je foto's op je FB zetten?? Heel erg benieuwd naar jullie twins kamer.

liefs, x

Misschien wel op het mama forum van ons zelf maar zeker niet op m'n prive fb pagina want dan weten anderen het geslacht en dat wil ik niet. Jij van jullie kamertje?

@december 2011 mama: maar dan zaten die van haar waarschijnlijk niet in 1 vruchtzak? 38 weken ga ik sowieso niet redden, dat is al gezegd door de gyn.
Mijn zus en ik (2-eiige tweeling) zijn met 36 weken geboren, ook op de natuurlijke manier.

Terug
Bovenaan