20 weken echo gehad!

Hé meid,

Fijn te lezen dat alles goed gaat! Is toch altijd weer spannend niet? Jullie kunnen vanmiddag dus helemaal heppie de peppie aan de klus.

Geniet er van saampjes!

Liefs,
Annet

Gefeliciteerd Lynn.
Wat een goed nieuws en wat een opluchting voor jullie.
En die bevalling komt wel hoor!
Zou ik me nu nog niet druk om maken.

Fijne dag nog.

Liefs, Peet

hey meis

wat fijn dat alles goed was!! :) snap dat je nog niet uit de gevarenzone bent maar dit is vast een hele opluchting :) ook nog foto's meegekregen? ik heb 4 meegekregen. ik werd trouwens helemaal gek van dat ding over mn buik, my god wat kietelt dat!! haha had jij dat ook?

dikke kusss

Hey Dbby,

Wij hebben 8 foto's dus ook 4 per kindje, zijn niet super duidelijk maar wel heel fijn weer! Ik vind dat ding helemaal niet fijn over m'n buik, doet zelfs elke keer een beetje zeer maar de twins zitten ook allebei aan dezelfde kan alleen achter elkaar met de voeten naar beneden dus ze ging een half uur lang continu over dezelfde plek, niet zo prettig. Graapig dat jij het vind kietelen :)

Ohja, dat is dus de reden waarom ik ze nog niet zo goed voel omdat alles 4 de voetjes naar beneden zitten en daarom moet ik ook zo belachelijk vaak plassen, haha!

nee hier ook niet superduidelijke foto;s hoor behalve die ene op fb. ow dat is idd niet prettig de hele tijd over dezelfde plek! bij mij ging ze dus de hele tijd van links naar rechts en ik kan daar echt niet tegen:p net als dat de verloskundige voelt hoe hoog de baarmoeder zit dan zie je mij ook alleen maar stuiptrekkingen maken omdat ik mn lach niet kan inhouden whaha.

ow vandaar dat je zo vaak moet plassen hihihi!

xxx

@lynn: ik heb een album aangemaakt op mn FB 'voortgang babykamer' en daar upload ik steeds nieuwe foto's in. Gisteren de laatste toegevoegd ;)

Snap ik. Erg nieuwsgierig hoe jullie mannenkamer eruit komt te zien. Zou idd leuk zijn op onze pagina.

liefs, x

Wat fijn Lynn! Geniet van dit supermooie nieuws, elke hoede echo is voor jullie een hele opluchting lijkt me, dus vier elk succesje!

Balen van de vloeren trouwens...

Terug
Bovenaan