20 weken echo lijstje

Ik sluit de rij, wat mogen jullie allemaal vroeg!!! Ik ben een beetje jaloers....
Maar ik heb er vooral zin in, ben benieuwd wat je allemaal ziet (ik heb bij de 1e geen 20 weken echo gehad).
heeft iemand ervaring?

Ria                     39 jaar           3 zoons (* 4 en 2)                                       9 junien23 juni uitgebreide echo
Ma-ma           31 jaar           1 zoon       (bijna 2)                                     11 juni en 1 juli echo
Mickey          28 jaar             1 dochter (16 maand)                            12 juni uitgebreide echo
Wilma             23 jaar           geen kids 2 keer mk                            18 juni
silke                 28 jaar             3 kinderen(5,3,1 jaar)                         19 juni
Masja             32 jaar           1 zoon (3,5 jaar)                                            20 juni
Ramiekje     28 jaar         1e kindje                                             20 juni
Marije             30 jaar           2 zoons (bijna 4 en 2)                            23 juni  
Sylvia             24 jaar          1 zoon,1 mk                                                         23 juni
Christina     28 jaar           2 zoons (4 en 2)                                            23 juni
Dattig               31 jaar         1 mk, geen kk                                                  24 juni
Conny             20 jaar         1e kindje                                                                   24 juni
Janneke         27 jaar         2 dochters (3,5 en 11 maand)       26 juni
Tineke                26 jaar        1e kindje                                                                        27 juni
Franny             27 jaar         2 zoons (6 en 4)                                             30 juni
Bontrie            23 jaar       1e kindje                                                                     30 juni
Hanneke        29 jaar        1e kindje                                                                        1 juli
Sabine             30 jaar         geen kids 1 mk                                                 3 juli
Erica             29 jaar         2e kindje                                             9 juli

quote: erica78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2008 10:22:44'));

Ik sluit de rij, wat mogen jullie allemaal vroeg!!! Ik ben een beetje jaloers....
Maar ik heb er vooral zin in, ben benieuwd wat je allemaal ziet (ik heb bij de 1e geen 20 weken echo gehad).
heeft iemand ervaring?

Wij hebben bij de jongste een screeningsecho gehad in een academisch zhuis (was nog net voor de tijd dat het standaard werd voor iedereen) en je zag echt heel veel. Je kon de ruggenwervels gewoon tellen en de hartkamertjes zien etc etc. Ook de hersentjes. Tenen en vingers konden geteld worden.... ja zelfs als leek kon ik daar heel veel van maken. Nu weet ik niet of de standaard screeningsecho net zo uitgebreid is, bij ons is sowieso op rug heel precies gekeken, vanwege verhoogd risico op open rug, maar kan me voorstellen dat de meeste dingen toch ook wel aan de orde komen en gezien kunnen worden. Met 20 weken heb je al best wel een heel kind om te zien namelijk (onze jongste paste toen net niet meer in 1x op het scherm).

Oh ja.... en wij hebben toen ook gehoord 'wat' ik in mijn buik had zitten!

groetjes,
Marije

Zo, heb hem er ook even bij gezet... Ben benieuwd: de termijn-echo was al heel duidelijk bij ons (13 weken volgens echo, wijzelf denken toen 15,5 week te zijn geweest op basis van m'n laatste menstruatie en eisprong getempt). We hebben toen vingertjes en teentjes zitten tellen, hartje, maagje, ruggenwervel, middenrif en alles gezien... Denk zelfs gezien te hebben dat het een meisje is, maar dat al deze echo bevestigen danwel ontkennen, :-D

Ria                      39 jaar           3 zoons (* 4 en 2)                                       9 junien23 juni uitgebreide echo
Ma-ma           31 jaar           1 zoon       (bijna 2)                                     11 juni en 1 juli echo
Mickey          28 jaar             1 dochter (16 maand)                            12 juni uitgebreide echo
Wilma             23 jaar           geen kids 2 keer mk                            18 juni
silke                 28 jaar             3 kinderen(5,3,1 jaar)                         19 juni
Masja             32 jaar           1 zoon (3,5 jaar)                                            20 juni
Ramiekje     28 jaar         1e kindje                                             20 juni
Marije             30 jaar           2 zoons (bijna 4 en 2)                            23 juni  
Sylvia             24 jaar          1 zoon,1 mk                                                         23 juni
Christina     28 jaar           2 zoons (4 en 2)                                            23 juni
Dattig               31 jaar         1 mk, geen kk                                                  24 juni
Conny             20 jaar         1e kindje                                                                   24 juni
Marijke        30 jaar                geen kids                                                                25 juni
Tineke                26 jaar        1e kindje                                                                        27 juni
Franny             27 jaar         2 zoons (6 en 4)                                             30 juni
Bontrie            23 jaar       1e kindje                                                                     30 juni
Hanneke        29 jaar        1e kindje                                                                        1 juli
Sabine             30 jaar         geen kids 1 mk                                                 3 juli
Erica             29 jaar         2e kindje                                             9 juli

Ria                      39 jaar           3 zoons (* 4 en 2)                                       9 junien23 juni uitgebreide echo
Marijke        30 jaar                geen kids                                                                25 juni
Kelly               27 jaar         1e kindje                                                                   26 juni

Hopelijk heb ik het zo goed gedaan.
Allemaal veel succes.

Groetjes Kelly

quote: pency reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2008 09:45:22'));

Cynthia
Eerste kindje
16 juli 20 wkn echo, ben dan al bijna 21 wkn,
heel veel succes allemaal!!!!!!!!

Hoi ik ben Grietje

Ik ben in verwachting van mijn vierde kindje.
Ik heb al drie dochtertjes..Kira,Brenda en Celina.

Ik heb 19 juni een pretecho, ik heb deze gemixt met de 20 weken echo..
ik ben dan 20 weken en 2 dagen in verwachting.
Ik heb er zòòòòò`ontzettend zin in.!!!
Wat zal het zijn, is het gezond, zit alles erop en eraan..
We hebben de echo pas sàvonds...dussssss ken lekker de hele dag zenuwachtig zijn hahahaha

Terug
Bovenaan