20 weken echo mét verrassing

thnx ladies!

Lynn.. lieverd..
Alleen mijn ouders, mijn broer en zijn vriendin weten het. Zij hebben ons ook gesteund al die tijd dat wij de behandelingen kregen.
Mn ouders vinden het helemaal super geweldig van allebei 1 want ze worden voor het eerst opa en oma.
Dus een kleinzoon en kleindochter is super natuurlijk!
Zelf moeten we nog heel erg wennen.
Gister wel een aantal dubbele roze spulletjes omgeruild voor blauw. Toch gek als we nu blauw in het kamertje zien.

Voor de rest gaat het super! Alleen hoge bloeddruk en ontzettend moe.

Hoe is het met jou? En je knulletjes?
Jij bent al echt aan het aftellen hé!
Volg je wel hoor in je eigen maand!

Heel veel liefs!

Hai meid,

Kan me echt voorstellen dat je moet wennen hoor. Kijk, als iemand tegen je zegt: je krijgt 2 meisjes en ik zit er nooooooit naast! Dan ga je er ook vanuit dat dat zo is en stel je je daar helemaal op in, logisch hoor.
Dit went ook wel weer, geloof me!
Leuk dat je nog wat hebt kunnen omruilen voor blauwe kleertjes/spulletjes.

Opa en oma zijn gelijk voorzien straks! Vast en zeker heel trots. Fijn dat hun je ook zo gesteunt hebben, ook je broer en zijn vriendin. Hebben of willen hun ook kindjes?

Goed te horen dat je je super voelt meid, heerlijk! Pas je wel op met je bloeddruk? Ik neem aan dat jij ook elke 2 weken een echo krijgt? Neem ook de tijd om lekker uit te rusten hè, want een tweeling zwangerschap hakt er echt in hoor.

Ik ben zeker aan het aftellen, voor mij, hoe bijzonder ook, is het zeker geen fijne en makkelijke zwangerschap geweest. Kan nu helemaal niet veel meer maar goed.....ff volhouden nog. Ga maandag de 33ste week in en ik word sowieso met 37 weken ingeleid dus als ze niet eerder komen is het maximaal nog 5 weken!!

Mijn maand is natuurlijk December maar ik beval sowieso begin November maar ik blijf en schrijf mijn verhaal bij de December mama's (of beide) want dat is zo'n fijne leuke club. Ben ik ook gewend.

Hou je goed! Vind het echt zo gaaf voor je!

Fijn weekend verder. Liefs Lynn.

Lynn,

Ja ze had het nog nooit fout gehad, behalve nu dus. Al geloof ik écht niet dat ze niet eerder een foutje heeft gemaakt.. Dan zou ik de eerste zijn..

't begint een beetje te wennen nu, maar vind het toch best gek om naar blauwe dingetjes te kijken.

Jaja mijn ouders zijn helemaal super trots natuurlijk!
Mijn broer studeert nog dus woont nog thuis.. '
Hopelijk kunne ze volgend jaar naar een huis gaan kijken, dan trouwen en daarna willen ze graag ook aan kindjes beginnen, dus voor hun is dit ook allemaal nieuw en worden ze voor de eerste keer oom en tante.

Ja elke 2 weken een echo, bloeddruk meten en gewicht. Mijn bloeddruk is steeds 145/95.
Hou ook veel vocht vast in me benen en voeten, maar heb dit al verschillende keren aangegeven maar ze reageren er niet op..??
Over 1,5 week mag ik naar een andere gyn omdat me eigen dan vakantie heeft, dus dan nog maar een keer zeggen.

Oehhhhh wat super spannend!! Jij bent gewoon over 5 weken mama!!! Wauw..
Nee dat zei je de vorige keer, dat je zwangerschap niet zo super is.
Hoop dat je over 5 weken lekker kan genieten van je mannen!

Ik hou je in de gaten hoor!!
Mocht het ineens al beginnen; heeeel veel succes meid! Je kan het! Straks heb je 2 mooie knulletjes in je armen!

Liefs!

Terug
Bovenaan