Hai meid,
Kan me echt voorstellen dat je moet wennen hoor. Kijk, als iemand tegen je zegt: je krijgt 2 meisjes en ik zit er nooooooit naast! Dan ga je er ook vanuit dat dat zo is en stel je je daar helemaal op in, logisch hoor.
Dit went ook wel weer, geloof me!
Leuk dat je nog wat hebt kunnen omruilen voor blauwe kleertjes/spulletjes.
Opa en oma zijn gelijk voorzien straks! Vast en zeker heel trots. Fijn dat hun je ook zo gesteunt hebben, ook je broer en zijn vriendin. Hebben of willen hun ook kindjes?
Goed te horen dat je je super voelt meid, heerlijk! Pas je wel op met je bloeddruk? Ik neem aan dat jij ook elke 2 weken een echo krijgt? Neem ook de tijd om lekker uit te rusten hè, want een tweeling zwangerschap hakt er echt in hoor.
Ik ben zeker aan het aftellen, voor mij, hoe bijzonder ook, is het zeker geen fijne en makkelijke zwangerschap geweest. Kan nu helemaal niet veel meer maar goed.....ff volhouden nog. Ga maandag de 33ste week in en ik word sowieso met 37 weken ingeleid dus als ze niet eerder komen is het maximaal nog 5 weken!!
Mijn maand is natuurlijk December maar ik beval sowieso begin November maar ik blijf en schrijf mijn verhaal bij de December mama's (of beide) want dat is zo'n fijne leuke club. Ben ik ook gewend.
Hou je goed! Vind het echt zo gaaf voor je!
Fijn weekend verder. Liefs Lynn.