A
Anoniem
Guest
Volgens mijn verzekeraar wordt een echo bij 20 weken zwangerschap alleen vergoed als er een medische indicatie is, terwijl ik toch op diverse plekken heb gelezen dat de minister heeft besloten deze screeningsecho voor alle vrouwen op te nemen in de basisverzekering (ongeacht leeftijd en/of medische indicatie). Op de site van het ministerie van WVS kan ik het echter niet terug vinden, op de speciale site (www.denieuwezorgverzekering.nl) staat het voor mij onvindbaar en het daarop genoemde infonummer van postbus 51 wist ook van niets. De verloskundige verwijst me naar de verzekeraar. Weet iemand hoe dit nou zit? Als het inderdaad opgenomen is in de basisverzekering (zoals bijvoorbeeld hier te lezen is: www.nos.nl/nos/artikelen /2005/10/art00008006056C.html (zonder spatie dan natuurlijk)wil ik natuurlijk de verzekeraar om de oren slaan met een paar onderbouwende links...
Ik weet dat het onderwerp al eens is aangesneden ergens op dit forum, maar kan het niet meer terug vinden... Ik heb mijn vraag ook gepost op de fora van Kassa en Radar, ik wil het erg graag weten. Want eigenlijk ben ik er stiekem van overtuigd dat ik gewoon afgescheept wordt door mijn zorgverzekeraar! Weet iemand van jullie hier meer van?
groeten, Nynah
Ik weet dat het onderwerp al eens is aangesneden ergens op dit forum, maar kan het niet meer terug vinden... Ik heb mijn vraag ook gepost op de fora van Kassa en Radar, ik wil het erg graag weten. Want eigenlijk ben ik er stiekem van overtuigd dat ik gewoon afgescheept wordt door mijn zorgverzekeraar! Weet iemand van jullie hier meer van?
groeten, Nynah