20 weken echo: willen jullie het geslacht van het kindje weten?

Hoi hoi,

Jaaaa wij willen het zeker weten kan niet wachten tot we de 20 weken echo krijgen. Vandaag over 6 weken krijgen we de 20 weken echo dus no even wachten.

En iedereen mag het weten van ons, met de 1ste hebben we het ook met familie en vrienden gedeeld heel leuk.

En jullie?

Liefs RH

Hallo,

Ik weet het eigenlijk nog niet zeker of ik het wil weten. Ik zit in dubio, bij mijn zoontje wilde ik het persee weten en mijn man eigenlijk niet, hij heeft toen toegegeven en we hebben toen gekeken wat het werd. Nu riep ik in het begin van de zwangerschap, ik hoef niet te weten wat het wordt, laat het maar een verrassing zijn.
In december gaan wij verhuizen en er moeten nu dan ook 2 kinderkamers gemaakt worden. Mijn zoontje krijgt een echte jongenskamer met jongenskleuren (blauw dus). En dan komt het welke kleur doen we voor deze kleine frummel in mijn buik, weet niet of het een jongen of meisje is en als het een meisje is is een kamertje met roze en wit heel erg leuk. Maar als het een jongetje is kan ik gewoon dezelfde kleuren als voor mijn zoontje gebruiken.
Wanneer ik niet weet wat het wordt moet ik neutrale kleuren gaan gebruiken maar ik vind dat eigenlijk niet echt leuk.
Ben dus nog echt aan het afwegen wat ik wil.

liefs Do

ik ben er nu 16 en moet dus over 4 weken. ik denk dat kwel wil weten wat het is maar gaat nog niet tegen iedereen zeggen. heb zoiets van bij mijn zoon wist ik het door een echo met 34 weken dus ik krijg nu weer regelmatig echos met 34-36 weken dus dan zie khet denk wel weer!

Bij de eerste 2 wisten we het niet en nu wil mijn man het dus ook niet weten. Ik ben nog in dubio, gewoon praktisch voor het kamertje en dergelijke zou ik nu wel graag willen weten.
Tegen de 20 weken echo ga ik er nog eens over nadenken samen met mijn man.
Groetjes

Ja wij willen het weten. Bij de eerste speciaal een echo voor laten maken bij 16wk bij Jan Koning. Zijn uitslagen kloppen altijd. Zo ook van Amy. Bij deze wachten we gewoon op de 20 wk echo.
12 dec dan is het zover.

Liefs

Ik ben nog in twijfel. Iedereen zegt dat wanneer je t niet weet het een hele mooie verrassing is bij de geboorte...Ik zelf denk dat de geboorte al een big surprise is.. Maar ga vandaag de afspraak maken en dan nog maar eens goed over nadenken.

jaaa wij willen het heel graag weten..hoe eerder hoe beter.. haha maar zit pas in week 13 nog effe wachten dus...maar belangrijkste is natuurlijk dat de beeb gezond is...nekplooimeting was in elk geval al positief!

Terug
Bovenaan