20 weken echo: willen jullie het geslacht van het kindje weten?

Nee, wij willen het niet weten. Bij de eerste niet en nu ook niet. 't heeft wel iets speciaals dat het een verassing blijft, ook voor de omgeving ( hoeveel gesprekken er bij Finn wel niet zijn gegaan over het mogelijke geslacht!)( vooral door anderen!)

Hè ik ben ook een moeder van Finn.
Ik weet het nog niet mijn vriend wil het niet weten en ik wel....dus dat gaan we nog bekijken.
Ik weet ook niet of ik me stil kan blijven houden voor de bevalling........

X

@mieke: leuke naam! Hebben jullie nu al namen? Finn doet hier hard mee, hij bedenkt steeds namen van kindjes van de creche die hij leuk vindt, haha!

Ik wil wel weten wat het wordt, de vorige keer hebben we het alleen aan onze ouders verteld. De rest komt er vanzelf wel achter. Ik heb iedereen de laatste keer ook gewoon verteld, dat we de echo hebben gehad, en dat ik het niet waardeer als ze gaan vissen naar het geslacht. Want bij mijn oudste was het op een gegeven moment gewoon puur getreiter en dat is gemeen.

Ik ben15 weken en me vriend en ik willen het wel weten omdat we dat leuker vinden met spulletjes en kleertjes kopen, maar iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier die diegene prettig vind.
Succes met beslissing of je wilt weten.
Liefs.

hoi hoi, wij willen het zeker weten, ik wist t bij mijn dochter ook en wil t nu ook graag weten.. Ik vind t zo heerlijk je weet welke namen je moet uitzoeken, welke kleren en daarnaast ben ik gewoon veel te nieuwsgierig hahahah daarnaast mag van mij iedereen ook weten wat t wordt alleen de naam zullen we geheim houden , maar ja ook hier nog ff geduld, zit nu op 13 weken...

Terug
Bovenaan