20 weken echo

wij hebben het wel gedaan en bij ons zag je duidelijk dat het een meisje was. Ze lag met haar beentjes wijd hahah en zagen duidelijk haar schaamplipjes.

Tja en is het wat anders dan zijn de winkels gewoon open hoor hahahahahaha

bij onze echoschopiste heb ik alle echo fotos op een cdrom staan. Deze moeten wel elke 5 jaar opnieuw branden maar wel hebben alles erop staan...

bloempje27 ik vind jouw punten wel erg ver gezocht hoor.

Het is toch prachtig om je kindje te kunnen zien rond de 20ste week, je ziet zoveel meer dan bij de termijnecho.

Wij konden niet kiezen, het zit in het pakket zeg maar. Je hebt je termijnecho en dan krijg je de 20 weken echo klaar.

En mijn kindje is niet door god gegeven hoor, ik heb haar zelf gemaakt en niemand anders.

hallo,

Wij willen nu echt weten wat het word hihi,
nog 3 dagen wachten hihi,

ps bloempje: als er wel een afwijking bij mijn kind is laat ik het ook NIET weghalen,
maar voor somige afwijkingen is het mischien wel handiger als ze er snel bij zijn

En ik vind het ook gewoon heel erg  leuk om mijn kindje even te kunnen zien

Nog twee weken en dan mag ik ook voor de 20 weken echo, alleen wel met 21 weken, want ik was zo slim een vakantie te boeken ;-)
Ik wil heel graag weten wat het is, en de hele wereld mag het weten! En tja, dat mijn schoonmoeder het niet wil weten, dat is (beetje lullig gezegd misschien) haar probleem! Ik ga echt niet uit lopen kijken met wat ik zeg hoor! Als het er toevallig een keer uitfloept, jammer dan! Ook zal het op mijn Hyves te lezen zijn, aangezien ik de mensen daar toch al overal van op de hoogte hou!
Nu maar hopen dat het ook echt te zien is en de kleine niet met de handjes tussen de benen met de knieën bij elkaar geknepen ligt, haha!

Oja, Junior, ben het wel eens met dat God er niks mee te maken had!
Twee mensen kunnen samen zelf echt ook wel een wondertje op de wereld zetten, dit konden ze al, voordat er uberhaupt in God geloofd werd!
(gelukkig maar, anders hadden we deze discussie niet eens gehad, want dan had de mensheid nooit bestaan ;-))

Hey rabecca en ook hallo saskia,

ik ben vandaag gegaan voor mijn 20 weken echo.
Het is maar goed dat ik het geslacht al wist (uitslag van de vruchtwaterpunctie weten ze ook het geslacht) anders had ik het niet gezien.

Ik krijg een kleine knul. dus dan verwacht je toch dat je ook echt wat ziet. iets wat uitsteekt of zo.
Nou niet dus. we hebben echt moeten vragen om het uit te leggen. De kleine had de beentje perfect liggen maar je moet weten waar je naar zoekt.
Het enige wat mij duidelijk was (na uitleg) is dat het hele kleine wite vlekje zijn "piep" was. de rest(ook uitgelegt) zag ik echt niet.
En dan steekt er bij een jongen nog wat uit, wat moet je dan bij een meid zien ?????

Nou jullie ook veel succes met jullie echo's hé. Hopelijk zien jullie meer hahahaha

groeten Jeanine

hallo allemaal,

vanmorgen heb ik de echo gehad en alles zag er heel goed uit :D
ben helemaal opgelucht nu hihi,
we weten nu ook wat het word, maar daar ga ik niet over praten hihi,
het kind ligt nu wel in een stuit , maar ze zegt dat dat nog makkelijk kan veranderen,
dat hoop ik dan maar hihi,

Groetjes Rebecca ( 21weken)

hoi Jeanine,

Leuk hoor, een knulletje! Maar ja, meisjes schijnen ook leuk te zijn...
Gister ben ik voor controle geweest! Alles was goed, hartje was na even zoeken goed te horen, tot ie zich weer omdraaide! Toen weer even zoeken en daar was ie weer! Baarmoeder was goed aan het groeien! De vk verwachtte dat ik over twee weken met een flinke toeter loop, ondanks dat er nu nog niet veel te zien is...
Over twee weken weet ik het ook!!!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan