20 weken echo

Hey allemaal,

Net terug van de 20 weken echo! Alles was goed tot nu toe! Heel fijn allemaal. Was er eerst helemaal van overtuigd dat het een meisje is, nu opeens niet meer zeker. Het lijkt zoveel op senne! Ze hebben namelijk nog even een 4d echo gemaakt en het gezichtje in close up! Zo leuk!

Minder leuk nieuws is dat ze pas kunnen zien op het moment van de weeen of het een sterrekijkertje is. Nu schiet plotseling wel de angst toe, stel je voor dat het allemaal weer zo moeizaam gaat als bij Senne?! Hoe dan? Wil ik het dan allemaal weer wel! Gek he?! Misschien zijn we allemaal wel eens bang en onzeker, en dat is dan weer even een domper. Maar oke het kleine lieverdje moet er straks toch wel uit!

Liefs Janne

Fijn voor je dat alles er goed uit zag! Wij hebben volgende week de 20wk echo. Wel hebben we vorige week even onze kleine gezien i.v.m. het auto ongeluk, maar volgende week is het allemaal onder wat relaxtere omstandigheden :)
kijk er naar uit!
Gr,
Mar

Hoi hoi,

Lekker hoor dat alles er goed uit ziet.
En ja we hebben denk allemaal wel eens dat we ons bang maken.
Maar nog maar even niet aan denken want eerst nog maar even genieten van het zwanger zijn.
groei je ook al hard? Ik begin al aardig een voetbal te zien...hahaha

Groetjes Rianne

Hey

Ja begin nu ook wel een ronding te zien, maar bij Senne was het allemaal veel sneller! Haha daar was ik al 14 kg aangekomen nu! Terwijl k nu nog maar 1 kg ben aangekomen! Dus mijn buik is nu aanzienlijk kleiner! Toch ook weer wel leuk om een buik te gaan zien he! Heb je tenminste het idee dat er echt een kindje komt!

Liefs Janne

Hee lieve Janne!!!

Gefeliciteerd met de goede uitslagen! Wat leuk dat ze je verrast hebben met een korte 4D!

Heb je het nog in een envelopje laten doen, het geslacht? Of heb je de verleiding kunnen weerstaan?

Ik lig exact over een week op de tafel.. brrr...

Liefs
Sunny

Hey Sunny,

Ja we hebben de verleiding kunne weerstaan, alleen lijkt het net of ik een klein piemeltje zie op de echo haha, ging helemaal uit van een dochterje! Nu ben ik ineens niet meer zeker haha!
De 4D was zo gaaf! Het kleintje verstopte zich wel haha maar ik heb 2 close up foto's van het gezichtje en dat lijkt sprekend op Senne! Zo grappig!!

Succes nog even geduld maar kan me voorstellen dat je nu ook wel wil weten hoe het allemaal met je kleine beebje is!!

Liefs Janne

Haha Janne,

tja, ik moet eerlijk zeggen; ik zag het gewoon niet bij de 16 weken echo; en dat klopt natuurlijk ook wel met een meisjesbaby... want er zit verder niets... haha... dus als jij wat gezien hebt... tja.. dan is de kans wel groot dat het ook wat is.. want bij onze eerste met 19 weken zagen we ook duidelijk een klein piemeltje... haha... hoefde zij toen ook niet te zeggen wat het werd...

of het moet een stukje navelstreng geweest zijn wat je zag? leuk hè, dat gissen...

ik hoef vandaag geen rijles te geven... jij ook thuiswerkend vandaag?

xxx

Fijn dat alles er goed uitzag! Tja, en wat het nou wordt? Spannend hoor.

Komen sterrekijkertjes vaak voor eigenlijk? En heb je dan een verhoogde kans dat het weer gebeurt? Ga je in het ziekenhuis bevallen of thuis? In het ziekenhuis hebben ze misschien meer middelen om de bevalling beter te laten verlopen als het toch weer een sterrekijkertje zou zijn.

Terug
Bovenaan