20 weken echo

Haha swiepie, ja balen he van dat forum! Ik heb er ook steeds last van maar idd is het zo gezellig hier!!
Er is een verhoogde kans op een sterrekijkertje, omdat de doorgaan een stuk breder is geweest dan bij een normale bevalling, vandaar dat deze tweede dus iig de ruimte heeft om het hoofdje zo te gaan liggen! Maar dat gebeurd pas tijdens de weeen en kan dus zelfs nog gebeuren tijdens de laatste cm ers ontsluiting, dus dat is dan weer even minder! Maar goed zo gauw ik dus niet sneller ga dan een cm per uur dan kunnen we idd naar het ziekenhuis gaan om aan het infuus te gaan voor extra wee opwekkers! De andere kant is dat de doorgang dus al eens is gemaakt zo groot, dus zou het in principe gewoon moeten passen he! :D

Hahaha Sunny, het blijft leuk en spannend wat t word, mijn moeder durfde eerst nog wel wat meisjesdingen aan te schaffen maar nu haha! Het Het lijkt op zich wel erg groot hoor als het een piemeltje is! Ik weet het gewoon niet goed voor hetzelfde geld is het een knie, want het ligt helemaal dubbelgeklapt met gestrekte benen! Het is gewoon niet goed te zien, ik zal eens een foto op hyves zetten, word dan wel zaterdag of vrijdagavond want morgen ben k jarig en heb heel de dag visite vrijdag moet k werken en moet de foto's nog even inscannen! Vandaag was k dus een kok, schoonmaakster en nanny in een! Haha , nee hoor gewoon mama Janne!!!

Haha swiepie, ja balen he van dat forum! Ik heb er ook steeds last van maar idd is het zo gezellig hier!!
Er is een verhoogde kans op een sterrekijkertje, omdat de doorgaan een stuk breder is geweest dan bij een normale bevalling, vandaar dat deze tweede dus iig de ruimte heeft om het hoofdje zo te gaan liggen! Maar dat gebeurd pas tijdens de weeen en kan dus zelfs nog gebeuren tijdens de laatste cm ers ontsluiting, dus dat is dan weer even minder! Maar goed zo gauw ik dus niet sneller ga dan een cm per uur dan kunnen we idd naar het ziekenhuis gaan om aan het infuus te gaan voor extra wee opwekkers! De andere kant is dat de doorgang dus al eens is gemaakt zo groot, dus zou het in principe gewoon moeten passen he! :D

Hahaha Sunny, het blijft leuk en spannend wat t word, mijn moeder durfde eerst nog wel wat meisjesdingen aan te schaffen maar nu haha! Het Het lijkt op zich wel erg groot hoor als het een piemeltje is! Ik weet het gewoon niet goed voor hetzelfde geld is het een knie, want het ligt helemaal dubbelgeklapt met gestrekte benen! Het is gewoon niet goed te zien, ik zal eens een foto op hyves zetten, word dan wel zaterdag of vrijdagavond want morgen ben k jarig en heb heel de dag visite vrijdag moet k werken en moet de foto's nog even inscannen! Vandaag was k dus een kok, schoonmaakster en nanny in een! Haha , nee hoor gewoon mama Janne!!!

leuk hoor even zien dat alles goed is met de baby.
en maar denken wat zal het nu zijn.
die van ons is als goed is dus een jongen alleen niet zo over duidelijk te zien. als met mijn zoontje toen.
wij gaan ook nog voor de pretecho en hoop dan toch lekker het helemaal goed te zien.
nu alleen via geloof de achter kant een balzakje gezien. ga erook wel van uit eigenlijk dat het een jongetje is. maar ja wil het nog mega duidelijker zien van de voorkant. :)
groetjes marielle

We kijken uit naar je echo op hyves; dan zullen wij je wel even vertellen wat het wordt... hahahahahahahahahahahahahaha... ik weet zelf nog niet eens of die pretecho wel klopte; je zult zien dat hij woensdag ineens wat anders zegt... daarom ben ik nog niet begonnen met schilderen... haha... durf het niet aan!

ik snap jouw angsten ook wel met het sterrenkijkertje ja... hmmmm.. lastig... zo zie je maar... ieder heeft zijn eigen angsten en ideeen.

Gister vroeg een vader van een leerling van me (hij is dokter) hoe het allemaal ging; ik dus; nou ben eindelijk op de helft en zal blij zijn als het er is...
hij helemaal in een deuk; jij bent wel heel eerlijk; geen rozewolk-mama dus... heerlijk, om eens een vrouw te ontmoeten die er geen bal aan vindt om zwanger te zijn maar zich er toch netjes aan onderwerpt en overgeeft (letterlijk en figuurlijk)...

Tja, compliment voor me over het eerlijk zijn dus maar daarentegen moet ik nog steeds gewoon 19 weken zwangeren... AAAAAAAAAAAAAHHHHH... En als ik het nu zo typ denk ik; wat zijn 19 weken eigenlijk????? Lekker 2-ledig gevoel zeg....

Maar goed, als het zo blijft gaan als nu hoor je mij niet meer klagen... sorry dus voor bovenstaande klaagzang...

Fijn weekend allemaal!!!
XXX Sunny

Terug
Bovenaan