Haha swiepie, ja balen he van dat forum! Ik heb er ook steeds last van maar idd is het zo gezellig hier!!
Er is een verhoogde kans op een sterrekijkertje, omdat de doorgaan een stuk breder is geweest dan bij een normale bevalling, vandaar dat deze tweede dus iig de ruimte heeft om het hoofdje zo te gaan liggen! Maar dat gebeurd pas tijdens de weeen en kan dus zelfs nog gebeuren tijdens de laatste cm ers ontsluiting, dus dat is dan weer even minder! Maar goed zo gauw ik dus niet sneller ga dan een cm per uur dan kunnen we idd naar het ziekenhuis gaan om aan het infuus te gaan voor extra wee opwekkers! De andere kant is dat de doorgang dus al eens is gemaakt zo groot, dus zou het in principe gewoon moeten passen he! 😀
Hahaha Sunny, het blijft leuk en spannend wat t word, mijn moeder durfde eerst nog wel wat meisjesdingen aan te schaffen maar nu haha! Het Het lijkt op zich wel erg groot hoor als het een piemeltje is! Ik weet het gewoon niet goed voor hetzelfde geld is het een knie, want het ligt helemaal dubbelgeklapt met gestrekte benen! Het is gewoon niet goed te zien, ik zal eens een foto op hyves zetten, word dan wel zaterdag of vrijdagavond want morgen ben k jarig en heb heel de dag visite vrijdag moet k werken en moet de foto's nog even inscannen! Vandaag was k dus een kok, schoonmaakster en nanny in een! Haha , nee hoor gewoon mama Janne!!!