20 weken echo

Hallo Lady`s,

Woensdagavond is het dan zover...de 20 weken echo.
Het mooie is dat ik dan ook echt 20 weken ben!

Maar stiekem hik ik er wel een beetje tegen aan..
Voor mijn zwangerschap was ik altijd van mening dat je een extra kijkje kon nemen en dat het leuk was...
Nu heb ik zoiets van,dat het leuke meer is overgegaan naar het enge...
Als alles maar goed is, als het hartje maar klopt, als alles er maar op en aan zit, als het maar gezond is..van alles spookt er door mijn hoofd.
Je hoort ook allemaal van die vreselijke verhalen.
Probeer me er een beetje van af te schermen want ik trek me het behoorlijk aan merk ik onbewust.
Mij moeder zegt zo mooi, alles is goed, echt waar.
Geniet er nou maar van...
En dat ik ook zo (of zijn het op beurende moeder woorden..:) ) maar het is wel heel moeilijk....

Herkenbaar..?

Hey,

Hier nog zo'n muts :)
Ik mag de 28e (ben dan ook precies 20 weken), maar ben nu al zenuwachtig. Komt denk ik omdat zo benadrukt wordt dat het echt geen pretecho is! En dat ze screenen voor allerlei afwijkingen...

Maar aan de andere kant.. Ik vind het ook wel weer supergaaf om ons kindje weer eventjes te zien!!

Liefs,

T

Ja hoor, ik vond het bijv. bij mij zussen ook nooit spannend voor hun, de 20 weken echo. Ik had me nooit zo gerealiseerd dat ze echt alles nakijken. Nu ik zelf 'aan de beurt ben' vind ik het ook veel spannender.

Ik hou mezelf maar voor dat ik geen reden heb om aan te nemen dat het niet in orde is, maar dat het helemaal niet erg is dat het toch een spannend moment is.

Veel succes en laat even weten hoe het gegaan is naderhand!

Groetjes Blossom

Lieve Sens, weet hoe je je voelt. Maar maak je niet druk. Je hebt de vorige keer toch ook al 10 vingertjes en 10 teentjes, of ieder geval 2 handjes en 2 voetjes gezien? Komt inderdaad echt wel goed. En liever dat ze nu iets zien waar ze gelijk actie op kunnen ondernemen dan pas bij de bevalling en er niet op voorbereid zijn! Denk jij nou maar gewoon ik mag weer even kijken, en als je die kleine weer ziet dan weet je al helemaal niet meer waar je je druk om gemaakt hebt.

komt echt goed.

liefs nath

Lieve Sens, weet hoe je je voelt. Maar maak je niet druk. Je hebt de vorige keer toch ook al 10 vingertjes en 10 teentjes, of ieder geval 2 handjes en 2 voetjes gezien? Komt inderdaad echt wel goed. En liever dat ze nu iets zien waar ze gelijk actie op kunnen ondernemen dan pas bij de bevalling en er niet op voorbereid zijn! Denk jij nou maar gewoon ik mag weer even kijken, en als je die kleine weer ziet dan weet je al helemaal niet meer waar je je druk om gemaakt hebt.

komt echt goed.

liefs nath

Ik probeer het van me af te zetten, maar de gedachte sluimert toch een beetje rond...

Ik denk dat dit ook volkomen normaal is!

Kop op.... Je mag woensdag al!!!

Ik moet nog tot 3 mei wachten :(

liefs

Ik probeer het van me af te zetten, maar de gedachte sluimert toch een beetje rond...

Ik denk dat dit ook volkomen normaal is!

Kop op.... Je mag woensdag al!!!

Ik moet nog tot 3 mei wachten :(

liefs

Ik mag pas over 2 weken (ook als ik precies 20 wkn ben) en ik zie er niet tegenop.
Iets echt ernstigs hadden ze vast wel al ontdekt met alle echo's die ik inmiddels heb gehad, en dingen zoals hazenlip, down syndroom of bijv het missen van vingertjes daar zou ik wel overheen komen.
Beetje kort door de bocht getypt, maar ik bedoel dat we dat niet als onoverkomelijke dingen en echte rampen zien.
Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig

Terug
Bovenaan