20 weken echo

Ik heb de 29ste de 20 wk echo en hoewel het mijn derde is vind ik het evengoed spannend! Toen ik zwanger was van de ouste was de 20 wk echo er nog niet en heb ik een zogenaamde pretecho laten maken ,omdat ik wilde weten of alles goed was en nieuwsgierig was naar het geslacht.als we toen slecht nieuws hadden gekregen,was de pret er waarschijnlijk ook vanf geweest.Ik vind het wel goed dat je de 20 wk echo tegenwoordig krijgt,zodat er wellicht zaken aan het licht komen waar je je op kunt voorbereiden of gewoon kunt genieten wetende dat alles ok is,En die pretecho laten we evengoed nog maken als ik 23 wk ben,just voor de fun! Ik heb wel getwijfeld of ik mijn dochtertje van bijna 5, mee zou nemen naar de 20 wk echo,maar neem haar gewoon mee,want ze net zo nieuwsgierig als haar mama en papa.

klinkt allemaal heel herkenbaar.
Mijn 20 wk echo is in de eerste week van mei. Ik ben ook echt heel benieuwd! De laatste keer dat ik het hartje nog heb horen kloppen was 3 wk geleden en volgende week woensdag nog eens. Maar kan ook echt niet wachten omdat mijn vriend en ik graag willen weten wat het geslacht is. Nu maar hopen dat hij/zij daar goed voor ligt.

klinkt allemaal heel herkenbaar.
Mijn 20 wk echo is in de eerste week van mei. Ik ben ook echt heel benieuwd! De laatste keer dat ik het hartje nog heb horen kloppen was 3 wk geleden en volgende week woensdag nog eens. Maar kan ook echt niet wachten omdat mijn vriend en ik graag willen weten wat het geslacht is. Nu maar hopen dat hij/zij daar goed voor ligt.

Hier ook herkenbaar, dit is m'n tweede zwangerschap en ik vind het nu nog 'enger' dan bij de eerste. Tuurlijk is het ook leuk om naar de kleine te kunnen kijken, maar het is niet voor de lol. Het is echt een medische echo. En nog kunnen ze er niet alles op zien, dus pas als de kleine er is, heb je 100% zekerheid dat alles goed is.

De kans dat er iets niet goed is, is zo klein. Je moeder heeft gelijk: geniet er ook van. Voor je t weet is je zwangerschap voorbij en heb je een gezond kindje in je armen!

ik mag vandaag over 2 weken en dan ben ik OOK PRECIES 20 WEKEN hahahahaha wat een toeval he.
ik heb ontzettend veel echo's al gehad dus echt zorgen maak ik me niet.
alleen wel over de groei van het kindje...

Ik maak me wel zorgen over de 20 weken echo. Er is geen reden om onzeker te zijn maar onbewust ben ik dat wel.
Ik wil heel graag weten wat het wordt en mijn vriend ook. Nu alleen maar hopen dat kleine hummel niet met benen bij elkaar gaat liggen net als haar/zijn grote zus deed.
Mijn echo is op 11 mei dan ben ik 20.3 weken

Terug
Bovenaan