20 weken echo!

Afgelopen donderdag was het zover, we hadden de 20 weken echo!

De kleine lag eerst nog rustig. Na 2x gapen (je zag mondje open en dicht gaan) werd hij/zij wakker (van al dat geduw op zn lijfje hihi) en begon lekker dwars te doen.
Hoofdje wegdraaien als ze iets wilde opmeten e.d.
Wij willen geslacht niet weten (tenminste manlief niet en ik wel/niet)
Gyn ging wel naar geslacht kijken (ik dacht mooi toch ff spieken of ik het snap)
Nee hoor, manlief legde zijn hand over mijn ogen, dus we weten het echt niet!
Gelukkig was alles goed met onze muppet. We konden zelfs de hersentjes, maag e.d goed zien.
En muppet heeft 10 vingertjes! (mijn moeder maar 7, dus vind dat ook wel belangrijk)

Nu kunnen we gaan genieten van de overige 19 weken (ben morgen al 21 weken)

Liefs een blije moeder

Hoi Reneke

Oh fijn joh dat alles goed was met de 20 weken echo.
En wat gaat de tijd snel he voel je je verder prima?
Ik heb a.s dinsdag een echo dan ben ik 18 weken en 11 aug heb ik de 20 weken echo dit vinden wij ook spannend wij willen wel weten wat het wordt.
Hebben we met de eerste ook gedaan, eigenlijk hoop ik stiekum dat ze het a.s dinsdag al kunnen zien.

Groetjes Willy

Hallo!
Fijn he , om te weten dat alles goed zit. Ik was echt ontzettend zenuwachtig. Ik lag er echt als een plank bij! Maar gelukkig ook hier alles goed. Bij ons was het geslacht niet echt te missen, haha. Er hing een prachtig klokkenspel tussen de benen. Daar moesten we allebei wel wat aan wennen, want wij waren in de veronderstellng dat wij 3 meisjes zouden krijgen ooit. (is ons door meerdere mensen voorspeld). Maar inmiddels ben ik al druk bezig alle gekregen kleertjes aan het uitzoeken en al het roze spul van vorig jaar op te bergen.

@ Suzanne en Reneke,

Wat super dat jullie 20 wkn echo ook zo positief was! Wij hadden afgelopen woensdag de 20 wkn echo en ook bij ons geen afwijkingen gevonden! Heel erg fijn, zeker gezien het feit dat ik in wk 20 een auto ongeluk heb gehad en m'n banden en baarmoeder daarna een week erg onrustig zijn geweest! Die spanningen konden we nu gelukkig ook achter ons laten. We zijn na de positieve echo druk aan het klussen geslagen: nieuwe vloer, nieuw verfje etc, echt heerlijk!

@ Mira en Wil,

Geduld nog even, en hopen dat bij jullie spruitje ook alles goed is!

Ik heb a.s. donderdag de 20 weken echo en vind het heel erg spannend. Wij willen wel weten wat het is en de familie en vrienden zijn er aardig verdeeld over over wat het nou is. Dus wel leuk als ik donderdag de uitslag kan geven.

Hier is het nog spannend, 4 aug is onze 20 weken echo. Ik ben allereerst benieuwd wat het wordt. En alhoewel ik wel wil weten of er afwijkingen zijn zal ik er niet anders op reageren en is mijn kindje hoe dan ook welkom.

Hoi,

wat fijn dat alles goed is. Toch een hele geruststelling!
Wij hebben vrijdag de 20 weken echo en ik vind het toch wel erg spannend allemaal.

Geniet er nu maar lekker van.
Groetjes

Terug
Bovenaan