20 weken echo!

Hallo allemaal,

Fijn dat iedereen goed nieuws gekregen heeft! En voor degenen die de echo nog gaan krijgen, veel succes!

Wij hadden de echo vanochtend, in ons geval in het ziekenhuis ivm een hoger risico op genetische aandoeningen die in de familie voorkomen. Ik was dan ook flink zenuwachtig, maar gelukkig was ook bij ons alles goed!

Nu lekker genieten!

Groetjes, Janine

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad:D Alles was goed echt mega blij :D Wij wilden wel weten wat het wordt. En dat was ook een van de weinige dingen die ZIJ (Jah we krijgen een meisje) wilden verraden. Het is mijn eerste kindje en ik vond het dus heel erg spannend.

Iedereen die nog moet: Veel Plezier.

xxx

wij hadden vorige week vrijdag de 20 weken echo. alles was goed maar ons kindje lag niet goed dus moeten we over 2 weken weer terug komen!! Dan gaan ze nog wat dingen bekijken enzo, en hopelijk mogen we dan ook te weten komen wat het geslacht van onze baby is!

Wij hebben vandaag de echo gehad en alles was in orde. Een hele opluchting dus! Ook weten we nu dat we een jongetje krijgen!!! Ons gezin bestaat dadelijk dus uit 1 meisje en twee jongens.

Ook hier een goede 20 weken echo en wij krijgen weer een meisje, nummer 3 voor ons. Ik ga nog lekker genieten van onze roze baby wolk!

Hoi Allemaal

Wij hebben vandaag onze echo gehad, en gelukkig was alles goed.
Superblij mee, en we weten ook dat we een klein meisje krijgen.
Heel speciaal.
Alles was welkom, maar dit is wel heel bijzonder.

Nou voor iedereen die nog komen moet, veel succes.
En veel plezier...

X

Terug
Bovenaan