20 weken echo!

Afgelopen donderdag was het zover, we hadden de 20 weken echo!

De kleine lag eerst nog rustig. Na 2x gapen (je zag mondje open en dicht gaan) werd hij/zij wakker (van al dat geduw op zn lijfje hihi) en begon lekker dwars te doen.
Hoofdje wegdraaien als ze iets wilde opmeten e.d.
Wij willen geslacht niet weten (tenminste manlief niet en ik wel/niet)
Gyn ging wel naar geslacht kijken (ik dacht mooi toch ff spieken of ik het snap)
Nee hoor, manlief legde zijn hand over mijn ogen, dus we weten het echt niet!
Gelukkig was alles goed met onze muppet. We konden zelfs de hersentjes, maag e.d goed zien.
En muppet heeft 10 vingertjes! (mijn moeder maar 7, dus vind dat ook wel belangrijk)

Nu kunnen we gaan genieten van de overige 19 weken (ben morgen al 21 weken)

Liefs een blije moeder

O heerlijk he!!!!
Grappig om te lezen hoe belangrijk die ene dag ook is ha ha!!!Mensen die nog nooit zwanger zijn geweest vragen zich wel eens af (uit mijn ervaring) waarom je ook het aantal dagen meld naast je weken zwangerschap...nou gewoon, omdat dat dan ook weer 1 dag minder lang wachten is totdat je kleintje geboren word toch?!
En wat knap zeg, dat jij het vol kan houden het geslacht geheim houden!...Bij alle 4 de kids hier wist ik wat het ging worden, geen geduld voor.Maar praktisch vond ik het altijd wel, zo had Luka anders vorig jaar vrij wel alleen maar roze kleertjes gedragen hi hi!Dus zo kon ik nog wat shoppen voor een jongetje.
Geniet ze!
Groetjes Roos.

Hey,

Wat fijn he!!
Alles erop en eraan, nu hoeft het alleen nog maar flink te groeien!
Knap dat jullie idd kunnen wachten tot de geboorte,ik wilde dat bij de 2e wel, maar mijn man niet, dus heb ik toen ook maar besloten om het te willen weten, denk dat ik het dit keer ook wil weten!
Net wat roos zegt, maar dan andersom, een meisje in jongenskleren, nee,,haha

Gr MJ

Hahahaha, eerlijk is eerlijk, ik wilde het wel weten hoor. Maar Rob niet, dus ja. Dan gaan we er samen voor he.

Enne Bij Myrthe hadden we een unisex pakje en is Rob de dag na de bevalling gaan shoppen. Dat wordt deze keer weer zo. Hij gaat ff lekker kleertjes kopen voor de baby. Enne dat is een van de weinige keren dat hij het doet, dus die amuseert zich wel hoor hahahaha.
Bij Myrthe was er maar 1 ding wat ik niet zo leuk vond en 1 pakje was veeeeeelste groot. Maar verder had hij als kersverse papa goed geshopt. Dus ik vertrouw erop dat het dit keer ook goed komt.

We hebben dit keer echt moeite met vinden van leuke naam, pfffff das lastig....

Liefs

Terug
Bovenaan