20 weken echo!

Succes met namen bedenken, altijd lastig! Maar jeetje, wat fijn dat je een goede 20-weken echo hebt gehad.
Weet inmiddels (uit ervaring helaas) dat dit totaal niet vanzelfsprekend is, en dan is het altijd erg fijn om te lezen en horen dat alles goed is. Hopelijk kan je er, ondanks vermoeidheid en een dwarse Myrthe :), toch nog lekker van genieten!

Hoi Reneke! Wat fijn dat alles goed is! Wij mogen maandag voor de 20 weken echo, ik ben dan 22 weken, maar we zijn vandaag terug gekomen van vakantie. Ik vind het zo spannend!
We zijn al redelijk uit de namen, twijfelen alleen nog over twee jongensnamen.

He Reneke,

Wat fijn om te lezen dat alles goed is. Alttijd spannend zo'n 20weken echo.
Ik ben alweer 27 weken zwanger. Pfoe wat gaat het toch allemaal snel. Heb nu heerlijk vakantie en na mijn vakantie nog 4 weken werken en dan verlof.
Wij zijn ook nog steeds aan het twijfelen over de namen. Is nu nog moeilijker dan de vorige keer.

Groetjes Anne

Fijn dat alles goed is!
Geniet van de laatste 19 weken.

Hier hetzelfde dilemma, ik wil wel/niet weten wat het word en manlief wil het helemaal niet weten.
We hebben de babykleertjes van daniel nog en dat zijn kleertjes waarbij het niet uitmaakt.
We zullen er nog eens over peinzen, hihi, gaan eerst de termijn echo over anderhalve week afwachten en kijken of alles goed is.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan