20 weken echo

hoi,

wij hebben het op 27sept om 14.00uur en ja wij willen het geslacht weten en van ons mag ook iedereen het weten.

het is keuze waar we allebei gelijk achter stonden, gelukkig maar.

@ debby: willen jullie weten wat het is??

ik moet nog een afspraak maken voor de echo..wij willen niet weten wat het gaat worden...
24e naar de vk, dan krijg ik de papieren mee voor de 20 weken echo..De vorige keer was ik al 22 weken!

Ik moet ook nog een afspraak maken, volgende week maandag de eerste echte afspraak bij de verloskundige, dus dan zullen we daar wel meer over horen. Wil wel weten wat het wordt.

Spannend!

Hier maken ze pas met 16 weken een afspraak voor de 20wk echo. Ik zal waarschijnlijk de echo krijgen in de week van 4 oktober.
We willen wel weten wat het wordt. Dat wisten we bij de eerste 2 ook (jongens).

We willen wel weten wat het word maar gaan volhouden tegen mn omgeving dat we dat niet willen weten. Dan gaan ze het ook niet steeds uit je proberen te krijgen. Ik ga ook bewust aan de meneer/mevrouw die de 20 weken echo maakt vragen of er echo foto's gemaakt kunnen worden waarop het geslacht niet zichtbaar is.

mijn 20 weken echo is pas met 21 weken want daarvoor ben ik op vakantie. maar ik denk dat het een jongen word omdat we de echo precies op prinsjesdag hebben :D

en nog een vraagje.
Ik kreeg de keus om een vroeggeboorte onderzoek te laten doen. Kunnen jullie dit ook laten doen en gaan jullie dat dan ook doen?

Ik ga dit wel laten doen.

Terug
Bovenaan