20 weken echo

Vroeggeboorteondezoek? Wat houdt dat dan in?

Wij willen wel weten wat het wordt, maar het niet aan Jan en Alleman vertellen. En als ze er achter komen, naja... dat is dan maar zo.

ik heb net de afspraak voor de 20 weken echo verzet van 7 oktober naar 11 oktober.

was vergeten dat wij op 7 oktober rond 4 uur in de morgen landen op schiphol en dan rond 7 uur thuis zijn,.
en dan mag je geen vertraging hebben.
dan word 12.30 uur toch erg krap.

Ik moet ook nog afspraak maken voor de 20-weken echo. Mijn vriend wil van af begin af aan al heel graag weten wat het wordt. Ik wilde het echt niet weten, maar merk dat ik nu toch ook ontzettend nieuwsgierig ben. Kan gewoon bijna niet wachten tot het zover is haha. En ook de omgeving mag tegen die tijd weten wat het gaat worden

Ik moet ook nog afspraak maken voor de 20-weken echo. Mijn vriend wil van af begin af aan al heel graag weten wat het wordt. Ik wilde het echt niet weten, maar merk dat ik nu toch ook ontzettend nieuwsgierig ben. Kan gewoon bijna niet wachten tot het zover is haha. En ook de omgeving mag tegen die tijd weten wat het gaat worden

We hebben de 20-weken echo 23 september. Ben benieuwd of alles er goed uitziet. Best spannend!Je moet er toch niet aan denken dat ze dan achter een of andere afwijking komen! Ze kijken dan toch of de organen goed aangelegd zijn en zo. De slechte uitslag van de 12-weken echo heeft mij echt veranderd. Ben toch bij echo's een beetje bang.
Door de vlokkentest weten we al wat het wordt. We houden het wel geheim voor iedereen.

Terug
Bovenaan