20 weken echo

Dag dames,

Wij hebben vanmorgen de 20weken echo gehad,alles was goed met de baby, ik moet alleen week 28 terug komen want de placenta zit voor de uitgang, en ze willen even kijken of de placenta dan wel op zn plaats is. Was weer erg leuk om ons kind te zien ( en al zo groot na de vorige echo)

Liefs!

Wij hebben hem ook vanmorgen/middag gehad!
Alles zag er gelukkig goed uit, inderdaad weer een echt mensje vergeleken met de vorige echo!

Wij weten inmiddels ook wat het is/wordt, al houden we dat lekker geheim!!

Liefs 1984Vlinder

Hallo allemaal, wij hebben 27 augustus onze 20 weken echo.
We zijn ontzettend nieuwsgierig naar wat het gaat worden en ik ben de dagen al aan het aftellen :)
Ik kan niet wachten om onze uk weer te zien en kijken hoe die gegroeid is. En hopen natuurlijk dat er niets afwijkends te zien is op de echo, dat is uiteindelijk het belangrijkst

Wij hebben hem ook gehad en krijgen een jongen. Hij is al flink gegroeid en alles was inprincipe prima maar er is een kans dat zijn nierbekken verwijd zijn dus we moeten nog eene cho over een week of 10.

Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed was, altijd zooooo spannend zo´n 20 weken echo.
Wij hebben de 20 weken echo maandag 30 augustus, we hebben nu 2 knulletjes en zijn ontzettend benieuwd wat we nu zullen krijgen, dus wij gaan nu voor de eerste keer vragen naar het geslacht, bij de eerste 2 hebben we dat niet gedaan.

Terug
Bovenaan