20 weken echo

Jeetje, de 20 weken echo klinkt voor mij nog erg ver weg. Dat word pas in oktober, ben precies 20 weken om de verjaardag van mijn man. Wij hebben nog geen afspraak gemaakt.
Wij willen overigens absoluut NIET weten wat het geslacht word. Bij onze zoon wisten we het ook niet van te voren en wij vinden de verassing wel zo leuk!
liefs,
mar
 
Ik heb gisteren ook de afspraak gemaakt. Ik mag 5 oktober eindelijk gaan.
Ik ben dan precies 20 weken, maar op dit moment ben ik zo druk dat ik voor ik het weet al 20 weken ben. Ik vind het sowieso weer lekker snel gaan, zo wist ik net dat ik zwanger was en nu ben ik al weer 14 weken.

Groetjes Tamara
 
De 20 weken echo heb ik op 16 september.
We willen ook wel graag weten wat het is, maar meer belangrijk vind ik of het gezond is.

Spannend hoor!
Krijgen jullie trouwens ook van je omgeving te horen wat ze denken dat het wordt?

Groetjes,
Amanda
 
yep suf he, dat iedereen denkt dat ze weten wat het wordt!!

Maar ach, ik denk dat alle zwangere vrouwen ook een gevoel hebben wat het geslacht is.

Ik was ervan overtuigd dat we een jongen kregen, maar nu twijfels ik een beetje, heel raar.
 
Ik heb echt geen flauw idee wat het wordt. Bij mijn eerste had ik het goed, een jongen. De tweede zwangerschap was heel anders dan de eerste, dus dacht ik een meisje. Maar het is toch echt een jongen. Nu neig ik heel erg naar een meisje, ben ook meer met meisjesnamen bezig, maar ik weet niet of het echt met mijn gevoel heeft te maken of omdat ik misschien toch ergens stiekem hoop dat het een meisje wordt. En ik denk niet dat wij het willen weten met de 20-weken echo, manlief wil het niet weten, dus ik zal nog even moeten wachten. Ach, als het maar gezond is, dan maakt het me helemaal niks uit.
 
Ik heb hem 14 September de 20 weken echo. Ik ben heel benieuwd weer. Ook wil willen weten wat het word, maar het voornaamste is dat alles goed is. Bij mij word dan ook nog eens extra de baarmoedermond opgemeten omdat hij aan het korter worden is dus extra spannend.

Onze omgeving loopt ook al telkens te roepen dat het een meisje word. Heel stiekem heb ik dat idee ook maar goed hopelijk zien we dat ook op de 20 weken echo.

Liefs
 
Nou, pfoe. Iedereen denkt te weten dat het een meisje wordt. Maar dat komt omdat wij al twee knullen hebben. Mensen denken dan dat ik graag een meisje zou willen. Maar dat is helemaal niet zo. Drie knullen lijkt me veel makkelijker dan twee en een meisje! haha! Ik zeg wijselijk maar niks tegen alle 'glazen bol'-kijkers. Ik hoop echt vurig dat het gezond is en dat ik een prettige zwangerschap heb. So far so good...
 
hoi

Super leuk he.. ik heb hem ook al gepland staan.. wij hebben 4 oktober de 20 weken echo.ben dan bijna 21 weken zwanger... eerder lukte niet dus nog 6.5 week in spanning zitten( al klinkt het al heel dicht bij) wij weten nog niet of we weten wat het gaat worden:) dus nog even om er over na te denken..

liefs x
 
Terug
Bovenaan