Pfoeh, was wel ff schrikken... Bij de controle van het hoofdje zagen ze een cyste met vocht in de hersenen. Zodra je iets bij de hersenen ziet schrik je toch! Volgens de echoscopiste komt dit vrij vaak voor en hoeft het niets te betekenen zolang er geen andere afwijkingen worden gevonden.. Dan zit je toch niet echt meer rustig bij de echo. De echoscopiste twijfelde ook nog over de omvang van het buikje en of ons kindje wel genoeg maagvulling had dus er kwam ook nog een arts meekijken. Gelukkig zag hij geen verdere afwijkingen naast het vocht en hij zei ons dat we ons geen zorgen hoefde te maken: zo een cyste is met 32 weken meestal weer verdwenen. We moeten dus tegen die tijd nog eens terugkomen.
Door de shock was het nieuws van het geslacht van ons kleintje nog niet helemaal tot mij doorgedrongen, maar wij krijgen weer een jongen. (Ik heb al twee jongens en mijn vriend heeft ook een zoon) Natuurlijk overheerste eerst de zorg over ons kindje, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel even een dag moeilijk heb gehad dat ik geen dochter krijg. Ik had namelijk het voorgevoel dat we een meid kregen omdat deze zwangerschap zo anders is. Maar ik begin me erbij neer te leggen dat we in het blauw blijven en dat ik straks mijn eigen 3 musketeers zal hebben!
Nou alleen nog een goede echo met 32weken maar ik ga ervanuit dat alles goed is met ons kleine mannetje!
Liefs,
Door de shock was het nieuws van het geslacht van ons kleintje nog niet helemaal tot mij doorgedrongen, maar wij krijgen weer een jongen. (Ik heb al twee jongens en mijn vriend heeft ook een zoon) Natuurlijk overheerste eerst de zorg over ons kindje, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel even een dag moeilijk heb gehad dat ik geen dochter krijg. Ik had namelijk het voorgevoel dat we een meid kregen omdat deze zwangerschap zo anders is. Maar ik begin me erbij neer te leggen dat we in het blauw blijven en dat ik straks mijn eigen 3 musketeers zal hebben!
Nou alleen nog een goede echo met 32weken maar ik ga ervanuit dat alles goed is met ons kleine mannetje!
Liefs,