20 weken echo

18 feb geloof ik, ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Gek vind ik dat, bij de 1e leefde ik van week naar week en hoogtepunt naar hoogtepunt, ik doe zwanger zijn er nu 'veel meer bij'. Ik moet af en toe mezelf ook even stilzetten en bewust genieten van het feit dat nr. 2 op komst is. Bijvoorbeeld door... dit forum even af te struinen!

Ik heb op 20 februari een afspraak. Dan ben ik 19 weken en 5 dagen. Dit is ons derde kindje. We hebben nu een tweeling van 2 jaar en 7 maanden. Toen ik voor hun de 20 weken echo had gedaan,wilden we niet weten wat het geslacht wordt. Nu willen we dat ook niet weten.
Ik vind het gewoon heel erg leuk om naar de baby te kijken. Ik had gedroomd dat we weer een tweeling zouden krijgen, maar nu krijgen een baby.
Ik ben nu 41 jaar. En heb al mijn combinatietest gedaan. Uitslag was normaal. Maar het zijn natuurlijk alleen maar cijfers en geven geen zekerheid. Dit kind is welkom. En we zijn erg blij met dit kindje.

Ik mag op 25 februari dan ben ik 19 weken en 5 dagen zwanger... En dit is mijn eerste kindje... Ik ben nu al zenuwachtig... Ik kan echt niet wachten.
zelf denk ik een jongen.. Mijn vriend denkt een meisje.. Ik heb niet een voorkeur, als het maar gezond is dat is het belangrijkste vind ik.... Even afwachten nog... En die 6 dagen die gaan zooo langzaam! :(

Terug
Bovenaan