20 weken echo

Spannend, de 20 weken echo's komen eraan!

Ook al mag je het eigenlijk niet zien als de echo die het geslacht bepaald, toch is dat wel altijd wat bij mij het eerste naar boven komt. Maar goed, naarmate het dichtbij komt vind ik het ook het spannend of alles goed is en wat fijn dat ze een hoop al kunnen zien.

Woensdag zijn wij aan de beurt. Wat lijkt de tijd ineens weer langzaam te gaan....

Liefs,
suisje
 
Spannend hè! Willen jullie weten wat het wordt? En gaan jullie het dan ook al vertellen?

Ik moet altijd wel lachen om de voorspellingen van andere mensen :) heel veel mensen zeggen bij mij een meisje, maar heb zelf totaal geen idee. Iemand al een duidelijk gevoel?

Wij mogen 5 februari voor de 20 weken echo. Vind het wel weer heel bijzonder, hoop dat de kleine het goed doet daarbinnen!
 
Hier hebben wij hem al gehad, een beetje eerder ivm mijn man die de rest van de maand in amerika zit en er bij moest zijn.

Hier krijgen we een meisje erbij (hebben al een dochter en zoon en doen mooi om en om))

Veel plezier met jullie 20 weken echo's en laten we ervanuit gaan dat alles goed zit
 
Terug
Bovenaan