<p>Hallo,</p><p>Onze dochter is bijna 20 weken en sinds deze week lijkt haar honger niet te stillen.<br />We gebruikte altijd de Avent fles maar doordat ik toch het idee had dat dit niet helemaal lekker ging zijn we overgestapt op Dr Brown.<br />Nou, momenteel dus 5 x 180 tot de laatste druppel en eerst met moeite 5 x 150.<br /><br />Ook zijn we begonnen met groente in de middag. Dit vindt ze wel zo lekker dat ze echt haar mond er voor open doet en begint te miepen als we niet opschieten. Ze eet ook met gemak 2 grote ijsblok vakjes leeg. Dit weekend gaan we ook starten met fruit.<br />Nu is dit als extra om te proeven maar het blijft niet bij maar 4 lepels maar gewoon echt tot het bakje op is. zullen er 13 zijn denk ik en dan zou ze nog meer willen.<br /><br />Ze komt nu ook weer ineens heel vroeg voor een fles. <br />22/22:30 laatste en dan rond 5 uur wil ze al weer.<br /><br />Is de voeding zwaarder wanneer ik 4 x 210 geef of kan ik het nog beter even verdeeld houden over de 5 x 180? Heb dan het idee dat ze nog steeds om de 4 uur zou willen en dan red je het helemaal niet tot de volgende ochtend.<br />We willen het liefst niet met rijstebloem werken.<br />Mag ik haar al wat meer groente gaan geven?</p>