20 weken zwanger, nog geen schopjes?

<p>Hoi dames!</p><p>ik zag een tijdje terug dat er al een topic was gestart betreft dit onderwerp. Helaas kan ik deze niet meer terug vinden,  ik hoop dat jullie het niet erg vinden om deze vraag nogmaals te beantwoorden. </p><p>Ik ben momentel ruim 20 weken zwanger, en heb de placenta aan de voorkant liggen. Ik heb de baby nog niet gevoeld, althans voor zover ik weet, en vroeg me af wanneer jullie de baby voor het eerst voelde?</p><p>Ik probeer me geen zorgen te maken, maar toch maakt het me wat onzeker omdat veel vrouwen in mijn omgeving aangeven de baby al met 16 of 17 weken te voelen. </p><p>Liefs! ??</p>

Hoi gebruiker,
bij mij lag de placenta ook voor. Voelde het idd ook tussen week 21 en 22 voor hey t eerst bewegen 

groetjes nientje 

Ik voelde de baby pas met 24 weken. En mijn placenta lag achter. En mijn vriend met 27 weken. Het is dus echt per persoon anders. Wat ik vooral wil zeggen. Geniet van jr zwangerschap. De schopjes komen wel. Ik ben inmiddels 39+5. En het zijn nu geen schopjes meer maar kickbox bewegingen. Dus zoals ik al zij het komt vanzelf! 

Ik voelde de baby pas met 24 weken. En mijn placenta lag achter. En mijn vriend met 27 weken. Het is dus echt per persoon anders. Wat ik vooral wil zeggen. Geniet van jr zwangerschap. De schopjes komen wel. Ik ben inmiddels 39+5. En het zijn nu geen schopjes meer maar kickbox bewegingen. Dus zoals ik al zij het komt vanzelf! 

Ik had hem ook voor, voelde pas echt wat met 23/24 weken. Daarvoor wel eens wat gefladder, maar of het de baby was? Iig no worries, heel normaal dat je niks voelt nog!

Maak je aub geen zorgen. Ik lees in demeeste topics dat je met je placenta aan de voorkant pas veel later iets voelt. Vaak rond de 25 weken pas. Ik kan begrijpen dat het erg frustrerend is, want je wilt je kindje graag voelen. Maar het is echt heel verschillend voor iedere vrouw! 

Terug
Bovenaan