20 wk echo en geslacht niet willen weten... lastig?

Hoi!

Wij wouden het ook niet weten.
Het werd ons ook van te voren gevraagd en ze heeft er dan ook netjes omheen gekeken (voor ons dan want ze had het zelf wel gezien).
Nou word ik ook niet snel wijs uit een echo dat scheelt ook hahaha...Ik moet altijd eerst even een tijdje kijken hihi...Vriendlief ziet alles wel heel snel, maar ook hij heeft niks gezien. Voor ons is het dus nog een complete verassing!

Liefs Jess,  mama van Yara (2)  en 29wk 3dg zwanger van onze tweede!

hoi, wij wilden het ook niet weten en tijdens de 20 weken echo zei de echoscopiste "als je het niet wilt weten moet je nu even de andere kant op kijken". dat heb ik braaf gedaan, mijn vriend niet (hij was wel erg nieuwsgierig) maar hij heeft het ook niet gezien. eenmaal thuis was ik toch zo ontzettend nieuwsgierig, dat we de dvd van de echo bekeken hebben op het punt waar ze zei dat we dus even de andere kant op moesten kijken. :) op een gegeven moment was ik niet meer te houden en heb ik op internet gezocht naar geslachts-echo-foto's. en zelfs toen kwamen we er niet helemaal uit. met 26 weken hebben we een 3D echo gehad, en we wilden het weer niet 'officieel' weten, maar achteraf weer de echo bekeken en nu denken we het wel goed gezien te hebben. al begin ik nu weer te twijfelen of het echt zo is...tja, je hebt er zelf niet voor gestudeerd he!
groetjes sabine

Wij wilden het niet weten. Bij ons eerste kindje  is dit ook netjes gelukt, ondanks dat we elke controle een echo kregen.

Van dit kindje weten we het ook niet......... althans geen bevestiging aan de gynacoloog gevraagd.

Tijdens de 20wk echo was het zo duidelijk  op een gegeven moment. Maar aangezien mijn vriend en ik elkaar niet in het gezicht konden kijken op dat moment, wisten we van elkaar niet wat we gezien hadden. De gynacoloog die de echo deed, vroeg direct daarna of we het geslacht wouden weten.... had waarschijnlijk hetzelfde gezien als ons. We hebben "nee" gezegd en nu hebben we wel een sterk vermoeden, maar geen bevestiging dat het ook daadwerkelijk zo is. Opzich wel jammer dat we nu een vermoeden hebben, maar we zullen het straks maar helemaal fout hebben gezien.     Het kamertje heeft als accentkleur gewoon Limegroen gekregen.

Groetjes Noah

Terug
Bovenaan