20 wk echo ?????

hoi meiden ,
28 dec hebben wij de 20 wk en hoop dat alles goed is alleen wil ik graag weten wat het word en mijn man niet .
dus ik denk dat ik ga vragen of ze het op wil schrijven en in een envelop wil doen .
mijn man wist bij onze eerste zwangerschap te zien op de echo dat we twee jongens kregen en ja hoor hij had gelijk ,en ik dacht dat we twee meiden zouden krijgen hihihihihi
nu wil ik het dus graag weten ,hebben meer mama`s daar last van .
ik ben gewoon zo benieuwd had er bij mijn eerste zwangerschap niet zo last van , maar nu dus wel .
liefs evelien

ik heb hem 27 december, ik wil het ook graag weten maar mijn man is er ook nog niet zo zeker van of ie het wil weten. maar ik denk dat als je het zelf wel weet, kun je je mond toch niet houden tegen je man? ik zou het echt niet geheim kunnen houden voor hem, succes!

hoi babbes,
dat denk ik ook ,maar hij is heel goed in echo`s kijken en dan weet hij het straks, dan wel niet 100% .ik ga gewoon vragen of ze het in een envelop doet en dan kan ik er altijd nog voor kiezen om er niet in te kijken .

maar jij wil het dus ook wel weten en wat ga jij doen .
is dit de eerste van jullie?

liefs evelien

Ik had zelf in het begin zoiets van ik wil het niet weten en mijn man wel. Ik ben natuurlijk al aan het kijken naar babykleertjes en dergelijke. Nu kan ik echt geen leuke kleren vinden die geschikt zijn voor beide dus daardoor ben ik overstag gegaan en wil het nu ook wel weten. Alleen moet ik nog wachten tot 2 januari. Pfff dat lijkt nog zo ver weg. Ik denk wel dat het beter is als alle twee de ouders het willen weten, want vrienden van ons hebben het zo gedaan hij wist het en zij niet. Daardoor heeft hij zich op een gegeven moment toch verkletst en wist zij het ook. Dat vind ik dan wel weer jammer. Dus zou toch proberen je man over te halen of met hem mee te gaan, want er op zo'n manier achter komen lijkt me ook niet leuk.

Groetjes Jojanneke

ja dat kun je ook doen, ach misschien is ie tijdens de echo wel zo nieuwsgierig dat ie het toch wel wil weten ;)

nee dit is onze tweede, we hebben al een zoon van bijna 2. toen wilden we het niet weten maar kwam er per ongeluk achter tijdens een groeiecho met 32 weken. nu wil ik het wel weten ivm met kleding enz, en het kamertje. ik heb 2 nichtjes dus kan daar eventueel veel kleding van krijgen. heb zelf nog niks gekocht want durf het niet :S

groetjes!

Ik heb ook op 28 dec mn 20 weken echo. En dan kunnen wij zien of het nog steeds een knul is.
Wij hebben twee weken geleden een pret echo laten maken...vandaar dat wij het al weten.

Knap hoor als je weet wat het word en geheim kan houden,. Dat kan ik niet!!

Succes.....

gr Andrea

Hey!

Wij hebben de 20wk echo donderdag en ik wilde het eerst ook niet weten. Mijn vriend wel vanaf het begin. Een beetje het zelfde verhaal als jojanneke. Ik ben nu ook al een paar weken overstag, ik kan nu niet meer wachten!!! hihi... raar he dat je zo kan veranderen...

Liefs Kim

Terug
Bovenaan