20 wk echo ?????

wat een leuke reacties bij iedereen is er wel iemand die het graag wil weten leuk om dat te horen .
ik heb het er gisteren nog wel met hem over gehad en zegt ook als jij het weet ga ik lopen vissen bij jou .
we moeten er nog maar even goed over praten .
we komen er vast wel uit .

ik heb volgende week donderdag de 20 weken echo en wij willen het allebei weten. We weten alleen nog niet of we het vertellen aan familie en vrienden... Vind het reuzespannend!

Wij weten het wel, ik wilde het graag weten en mijn man ook!
We vinden het erg fijn om te weten wat er in mijn buik zit en om alvast aan de naam te wennen enz.. En het is ook erg handig met shoppen!! Hihi

Liefs

Wij hebben woensdag de 20 weken echo. Ik wil het heel graag weten...dat wist ik al heel erg lang, maar m'n vriend twijfelt heel erg. Ik heb ook wel eens gehoord dat het niet altijd te zien is, omdat het kindje niet goed ligt. We hebben voorlopig besloten dat we het willen weten als het duidelijk te zien is en als de kleine besluit zijn/haar geheim nog even niet prijs te geven, dat we daar dan vrede mee hebben. Mijn en zijn moeder gaan ook mee. Doen wel meer van jullie dit, familie meenemen?

Groetjes Hester

Ik heb donderdag een vroege geslachtsbepaling bij 16 weken, heb het kado gekregen en vind het super spannend haha, heerlijk om een naam te kunnen geven aan je baby , en te shoppen gericht voor een jongen of meisje.

liefs

Terug
Bovenaan