21 jaar & zwanger proberen te worden.

<p>Dag dames,</p><p>Ik ben 21 jaar en heb altijd al een grote kinderwens gehad en wetende jong moeder te willen worden. Inmiddels zijn ik en mijn vriend ruim 7 jaar samen. Hebben een koophuis, beide een baan. En samen een hond van nu 2 jaar. Meer dan klaar voor de volgende stap (voor ons)!</p><p>Juli 2019 ben ik gestopt met de pil. Tot alsnog helaas geen positieve test in handen gehad. </p><p>Meer dames van deze leeftijd, met een kinderwens? Of die al mama zijn? </p><p>Lijkt me leuk om ervaringen en verhalen met elkaar te delen. En om met elkaar mee te denken! </p><p>Zelf ben ik er erg mee bezig, en is het toch elke keer weer een teleurstelling wanneer de menstruatie er weer is, of bij een negatieve test. </p><p>Ik ben benieuwd, en hoor het graag!</p><p>Liefs. </p>

Hoi!
Ik zelf word eind deze maand 24 en we zitten nu in ronde 3 van proberen zwanger te worden.
Het veel er mee bezig zijn herken ik heel erg! Vooral deze cyclus merk ik aan mezelf dat ik er zo veel aan denk en droom er zelfs over.. ?
Mijn NOD is rond 14 januari dus moet nog even twee weken geduld hebben tot we erachter komen of het deze keer raak is. Altijd spannend!! 

Hoi! 
Jammer dat het nog niet gelukt is bij jullie. Ik ben ook 21 en heb een dochter van 4,5 maand. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt in meer contact ?

Herkenbaar!
Ik wist ook al als jong meisje dat ik moeder wilde worden en er op m’n 21e mee begonnen. Het duurde 3 jaar voordat we een baby in onze armen hadden en wat was de tijd van zwanger worden stressvol en teleurstellend. Uiteindelijk bleek ik endometriose te hebben.. inmiddels ben ik moeder van 2 dochters en 26 jaar! 
Mensen in m’n omgeving vonden het soms overdreven dat ik er zoveel mee bezig was maar ik kon het niet van me afzetten... ik was er ontzettend veel mee bezig en ik leefde echt 2 weken op, 2 weken af: 2 weken om zwanger te raken en 2 weken wachten of m’n menstruatie zou komen en daar dus 2 weken mee bezig zijn om elk signaal op te sporen wat wel of geen zwangerschap/menstruatie zou kunnen zijn... 
Ik heb geen tips om ook dat gevoel kwijt te raken maar zoek wel wat afleiding. Kijk uit naar leuke dingen zoals vakantie of feestjes enz. En wees open naar je omgeving en praat veel met je partner. Dat maakt het wel wat draaglijker. 
sterkte ermee dames!! 

Hi liefsA,
Volgens mij hebben wij wel eens eerder reacties uitgewisseld! (Heb nog niet veel verstand van zulke forums haha)! Ook ik ben 21 jaar oud, en sinds augustus 2019 gestopt met de pil! 

Hallo ,
Ik ben Lena 21 jaar oud en bijna 37 weken zwanger van mijn eerste kindje!
Altijd een grote kinderwens gehad , bijna 1 jaar getrouwd met de liefde van me leven.
Eigen huisje , mijn man is al wel 29 en heeft al een dochtertje van 3 jaar.
Ik ben dus ook al een gelukkige bonusmama :) 

Mischien is het leuk om een (geheim) facebookgroepje te starten?
Vind dit forum zo onhandig geen meldingen etc etc.

Wij zijn trouwens met 1 miskraam tussendoor iets meer als 1 jaar bezig geweest...
Klinkt heel raar , maar toen we het loslieten en er niet meer zo mee bezig waren gebeurde het wel gewoon ?

Terug
Bovenaan