Gebruiker10132837: gefeliciteerd!! En succes met de laatste loodjes ? Na hoeveel rondes was het raak bij jullie??
Lauz: haha, ja het lichaam kan vreemde dingen doen, net of houd het je voor de gek wanneer je het zo graag wilt. Ah, spannende 2 weken nog, hoop dat het raak is voor jullie!??
SVDZ: ahh, gefeliciteerd!! Na hoeveel rondes was het bij jullie raak? Ja, lijkt me leuk!?
BDK: jeetje.. dat is een lange tijd zeg, 3 jaar.. lijkt me heftig, ook de onzekerheid en vragen die je dan hebt. Maar wat fijn te horen dat je nu mama bent van 2 dochters!! En nog een jonge vrouw ?
Ditje: hey! Ja klopt, maar inderdaad lastig met deze forums dat je geen meldingen krijgt. Heb nog even terug gelezen, daar zei je een positieve test gehad te hebben? Ben benieuwd ??
xLena: gefeliciteerd!! En succes met de laatste loodjes!! En ook al bonusmama wat leuk!! ?
Lijkt mij een leuk idee een fb of whatsapp groepje aan te maken! Ook nu ik net alles al getypt had en op de volgende pagina klikte, en weer alles opnieuw kon typen vervloekte ik even dit forum. ? wat lijkt jullie leuk fb of whatsapp?
We horen! Liefs.