21 weken en nu al verplicht thuis met rust

Hoi dames,

vanochtend een extra controle bij de gyn gehad in verband met harde buiken en ook vele buikpijn (en krampen). Moet nu verplicht rust houden. Helaas.
Gelukkig genoeg hobbies, maar is toch lastig te regelen met een peuter van 3 en een dreumes van 14 maanden. Gelukkig heeft mijn man nog veel vrije dagen over voor dit jaar en hebben we ook nog 2 dagen per week het kinderdagverblijf.
Het duurt alleen nog wel erg lang tot maart.
Nienke

Ja dat is indd dan een lange zit tot maart hé??
Ik zat toen van de 1e al met 8 weken in de ziektewet. Ik mocht toen nog maar 6 uurtjes per week op therapiebasis werken. Was toen blij dat ik dat toen nog had, want poeh wat duurde de zwangerschap toen lang.

Wel fijn dat je man nog zoveel vrije dagen heeft en dat ze ook nog 2x naar het kdv gaan.
Maar leuk is anders!!!!!
Mag je helemaal niks meer doen dan?? De rest van de zwangerschap??

Sterkte ermee.

Liefs marielle

Pff dat is dan idd lang tot maart zeg

Lekker dat je man nog veel vrije dagen hebt en dat je kinderen nog 2 keer in de week naar het kdv gaan

Kan je niet een paar uurtjes in de week werken of mag dat ook niet?

Sterkte

Jeetje, maar goed dat jullie dat zo kunnen regelen met opvang enzo.
Ben blij dat ik van dit alles absoluut nog geen last heb.
Want om nu al thuis te moeten zitten.

Nou maar veel gezellig topics openen en reageren op zwanger.nl ; )

Je moet het natuurlijk ook positief zien. Ik heb natuujrlijk wel lekker veel tijd om te lezen, online te shoppen etc.
We wisten dat dit kon gebeuren, hoor, Was niet echt een verrassing. Bij nummer 1 lag ik met 28 weken in het ziekenhuis, bij nummer 2 zat ik met 18 weken thuis. Dus heel positief is, dat ik dit keer toch al 3 weken langer heb gewerkt dan de vorige keer.'
Nienke

ik heb vorige week mijn diploma behaald en zit dus nu ook verplicht thuis zonder baan of opleiding hehe..natuurlijk iets anders als jou maar zie er ook wel een beetje tegenop..
ik kan nu niet meer gaan soliciteren met zoon dikke buik en door mijn bekkeninstabiliteit zou dat ook niet verstandig zijn.
heel rustig zit ik(nog) niet thuis want ik heb nog altijd mijn zoontje van bijna 4 hier..alleen die is idd bijna 4 dus in januari gaat hij naar de basisschool! wat zal dat even afzien zijn zo helemaal alleen in huis!!!! dan moet ik nog even maar heb ik straks wel mijn handen weer vol aan nr2!
zal wel veel poetsen in het nieuwe jaar denk ik hahahaha

groetjes kim (24wkn en 2dgn )

Terug
Bovenaan