22 jaar, zwanger en alleenstaand

Ik zit niet in een vergelijkbare situatie, maar als ik enigszins kan helpen dan hoor ik het graag! Praten/delen kan enorm opluchten! 
 
Hoe is het met iedereen? Ook hier een vergelijkbare situatie maar met een heel ander verhaal. Gelukkig komt het niet veel voor en zijn er veel stelletjes die samen voor de kleine gaan.
Ik ben dus 20 jaar & super trots dat ik elk moment mama mag worden. Alleen geen mama's in de buurt, niemand om erover te praten of niemand die een beetje hetzelfde mee heeft gemaakt (ookal kijk ik er super positief tegen aan).
Dus als er af en toe geappt moet worden, zet ik gewoon even m'n nummer hieronder.
0627363626 
 
Hoi Gebruiker...... 

Fijn dat er hier nog iemand een berichtje stuurt. Ik begrijp dat jij al wat verder in je zwangerschap bent?

Hier gaat het met ups en downs, ik ben nog erg bezig met het verdriet van de relatie, en merk van daaruit dat ik minder met het kindje bezig ben.... wat ik tegelijkertijd weer lastig vind/ een schuld gevoel geeft....

Samen kletsen lijkt me gezegllig, ik ga je dan ook een berichtje sturen... (al zou ik persoonlijk nooit zomaar mijn nummer op een forum gooien.... als ik zo brutaal mag zijn die tip te geven...) voelt toch een beetje eng.... 

Ik hoop dat het met de rest van de meiden hier naar omstandigheden goed gaat. 

Dikke knuffel voor jullie allemaal
 
Hey lieve dames,
ik zit ook in een gelijksoortige situatie, alleen wil de vader wel een deel uitmaken van ons kind zijn leven, maar niet van mijn leven. Dat is behoorlijk ingewikkeld, als jullie willen (zou het zelf heel fijn vinden) kunnen jullie me opzoeken op Facebook? Mijn naam is Melissa van der vloet ❤️ Woon in Helmond 
dikke knuffel, uiteindelijk komt alles goed dat weet ik zeker✨
 
Terug
Bovenaan