22 jaar, zwanger worden???

Ik denk dat dit niks met leeftijd te maken heeft.

Het is gewoon wanneer je er aan toe bent. Bij de een is dat begin twintig en bij de ander in de dertig, of helemaal niet.

Zelf word ik morgen 25 en ben ik moeder van een dochter van 13 maanden en zijn we bezig voor een tweede. Ik was dus net 23 toen ik zwanger raakte en dat is super gegaan en ook nu gaat het heel erg goed!

Qua commentaar. echt nooit gehad en als dat wel zo was dan moeten zij dat weten.

Dat mag nooit een reden zijn om niet aan kinderen te beginnen lijkt me.

Succes!

Liefs,
Sylvia

Zoals ik vind dat voor alles geldt: je moet je niets aantrekken van wat anderen zullen denken of zeggen. Luister naar je eigen gevoel.
Mijn moeder was 21 en mijn vader 23 toen mijn broer geboren werd. Dat was toen heel gewoon, niemand die zei dat je te jong was. Ik heb altijd geroepen dat ik dat niet na zou doen, en heb dat ook niet gedaan. Ik was 26 toen ik eraan toe was, maar mijn man was er toen nog niet aan toe. Die was 2 jaar later pas zover. We zijn er  vanaf dat moment  vol voor gegaan, maar helaas heeft het vervolgens nog 2 jaar op zich laten wachten. Al met al was ik 31 toen onze zoon vorig jaar augustus werd geboren. Maar ik voel me echt niet oud of te oud. En als het mag lukken krijgt Tijs er in ieder geval 1 en misschien nog wel 2 broertjes of zusjes bij.

Ik vind het veel belangrijker dat je er samen aan toe bent. Want eerlijk is eerlijk, een kind verandert je hele leven. Er verandert gewoon heel veel, en daar moet je ook aan toe zijn. En de een is dat met 20 en de ander pas veel later.

Groetjes,
mama van Tijs

Hallo,

Ik was 21 toen ik zwanger raakte van onze dochter
uiteindelijk 22 toen ze geboren werd.
En ik ben er zeer blij mee met mijn jonge moeder schap.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voeld en andere
hebben altijd wel wat te zeggen daar moet je niets van
aantrekken ik heb trouwens nooit geen commetaar gehad
van een "ongelukje" of wat dan ook.Denk er goed
over na.

Heel veel suc6 met je beslissing.

Groetjes belinda

Nou lieve meiden, geweldig!!

Bedankt voor alle reacties, toch fijn om te lezen.....
We hebben de knoop doorgehakt, we gaan ervoor!!!
We zijn begonnen  met foliumzuur en maken deze laatste strip op (nog 1,5 week)
en dan zien we wel hoe het verder verloopt.

WIJ willen heel graag een kindje, staan er helemaal achter en zijn er allebei aan toe.
Evengoed kunnen we genieten, lol maken en werken of een carriere hebben.
We zien wel hoe alles loopt, want dat je samen iets graag wilt...
Wil nog niet zeggen dat het ook (meteen) lukt toch?!

Zijn er nog meer vrouwen in ditzelfde stadium?
Misschien is het leuk om hierover op de hoogte te blijven van elkaar....
Alle andere dames, heel veel succes met zwanger worden, dat het maar snel mag lukken!!

Liefs en tot snel.

Heey Rijn!

Zit in hetzelfde stadium hoor! Moet nog 2 weken de pil slikken en dan stoppen wij ook!

Vind t heel leuk maar ook heel spannend!

Lijkt me leuk om contact te houden!

Liefs, Kim

Terug
Bovenaan